Avatar billede olly Nybegynder
20. december 2001 - 20:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lille billede....

Ja jeg har set noget jeg godt kunne tænke mig at få selv....

I øverste hjørne i consolen er der nogle gutter der har et lille billede.... Nogle der kan hjælpe mig med det?

Det ville jo se fedt ud med en lille tux der...

/Olly
Avatar billede mallemab Nybegynder
21. december 2001 - 04:41 #1
hvilken wm bruger du ???
Avatar billede olly Nybegynder
21. december 2001 - 10:09 #2
Jeg kan ikke se hvordan min wm kan påvirke det i consolen, men okay... Bruger ingen, da jeg køre rent textbaceret...

Men skulle jeg vælge en ville det være gnome...

/Olly
Avatar billede unocom Nybegynder
22. december 2001 - 23:07 #3
jeg har kun en ting at sige \"Frame buffer\" det er det du skal bruge. tux ses i Suse Instalationen og i den nye Slackware8. jeg ved ikke hvordan man sætter den der op men der må være en måde. det kan være at man kan få nogle dmesg fra en slackware bruger. ja hvem ved.

UnoCom.
Avatar billede nikor Nybegynder
25. januar 2002 - 14:48 #4
det er rigtigt hvad unocom siger det er frame buffer jeg har ikke over drevet styr på det, men det jeg ved er at du skal slå det til i kerne. Der ud over mener jeg også at du skal i lilo, men har stopper min viden også...
Avatar billede olly Nybegynder
30. marts 2002 - 20:46 #5
Lukker