Avatar billede master_nemo Nybegynder
20. december 2001 - 19:55 Der er 28 kommentarer og
5 løsninger

Aqualine

hejsa,
jeg står og skal lave et logo, til et firma der hedder aqualine, dertil har jeg fået den ide at få lavet ENTEN en delfin ELLER noget vand der drypper hvis i forstår, altså en lille dåbe med nogle vandringe.
da jeg ikke selv er mester til illustrator kommer jeg til jer :O)
det jeg kunne tænke mig var delfin el./og vandråbe i meget simpel stil, og tegnet og med lyseblåt/tyrkis stil, dette må godt komme i forskellige størrelser, og det hele skal helt komme i photoshop format eller noget andet der ser godt ud, størrelse er ligegyldig.

der er 700 point til den heldige, og lidt ekstra til alle der har gjort en indsats, dog ingen $$ indblandet.

håber det er detaljer nok, eller bare skriv :o)

/MN
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
20. december 2001 - 19:59 #1
Pas lidt på med delfinen - det er vist SONOFON\'s logo :)
Avatar billede prodic Mester
20. december 2001 - 20:04 #2
Og det tjener du garanteret selv penge på...

Da du laver det for et firma, så burde firmaet også kende markedsreglerne - vil man have noget, så må man betale $$ for varen.
Avatar billede pspskolen Nybegynder
20. december 2001 - 20:49 #3
Jeg har et forslag ! .....Hvordan kan jeg præsentere den for dig, når jeg nu ikke har mulighed for at loade det op ?

/Alice
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
20. december 2001 - 21:00 #4
pspskolen > Det er sgu for dumt at bakke ham op på den måde...Måske for han 10.000 kr for det arbejde du har siddet og lavet gratis?

Masternemo> Hvordan fanden kan det være at du tager en opgave du ikke kan overskue? Det svarer jo til at jeg bliver ansat som murer og så ringer og spørg \"det leth\" om alt det jeg skal lave???

-Jonas
Avatar billede Jman Praktikant
20. december 2001 - 21:00 #5
pspskolen: send det til jman@jman.dk så skal jeg uploade det for dig - og så vil alle også kunne se dit forslag :)
Avatar billede Jman Praktikant
20. december 2001 - 21:19 #6
freefreelancer - Ku det tænkes at manden laver et logo for en ven, der har forsøgt at starte en virksomhed ?
Avatar billede pspskolen Nybegynder
20. december 2001 - 21:30 #7
Har lige sendt et forslag til dig.
Desværre har jeg programfejl i min Photoshop, så jeg har sendt som psp fil.
/Alice
Avatar billede master_nemo Nybegynder
20. december 2001 - 21:31 #8
ok til alle der siger jeg har taget imod noget jeg ikke kan overskue kan rende mig, jeg tjener ikke på det, det er for nogen min far kender og jeg gør det gratis så plz realx :o)..

psp>> mail du det til superior :o)

håber i er villige til at samarbejde :O)

/MN
Avatar billede Jman Praktikant
20. december 2001 - 21:53 #9
psp - kan ikke åbne psp - har ikke psp!
Avatar billede Jman Praktikant
20. december 2001 - 21:53 #10
kan du gemme som eps
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
20. december 2001 - 21:56 #11
Hmm...Ok intet guld indblandet så fint med mig..Virker bare lidt mærkeligt at er firma der lydder til at være temmelig seriøse vælger en gut der end ikke kan sit kram? Nåår men fint nok :-)
Now im totally \"realx\"! Det der gør min tosser er blot når dem der har studeret i 8 og går glip af den provision de egentlig har fortjent :-)

-Jonas
Avatar billede Jman Praktikant
20. december 2001 - 22:05 #12
frefrelancer: Jeg forstår dig godt, men jeg har slået den op på nettet - Selvfølgelig ingen garanti for at alt er sandt herinde, men http://www.kob.dk/sogning/id.asp?kobnr=831873
Avatar billede pspskolen Nybegynder
20. december 2001 - 22:10 #13
Har lige sendt som *eps* fil, så håber jeg du kan se den.
/Alice
Avatar billede master_nemo Nybegynder
20. december 2001 - 22:16 #14
freelancer fatter det, og jo jeg kan mit kram, og de har ikke ansat, de har bare spurgt om jeg kunne lave et bedre logo end det de har i forvejen og jeg er altid frisk, jeg er haj til photoshop, jeg vill bare ha noget at lege med :O)... sååeh :O) jah :o)

/MN
Avatar billede Jman Praktikant
20. december 2001 - 22:19 #15
uploadet!
Se det på www.jman.dk -> eksperten
Avatar billede pspskolen Nybegynder
20. december 2001 - 22:26 #16
Trist at den kom op uden farver, jeg havde ellers valgt en flot turkis blå farve.
/Alice
Avatar billede Jman Praktikant
20. december 2001 - 22:43 #17
Har selv lige smidt et forslag på samme adresse
Avatar billede master_nemo Nybegynder
20. december 2001 - 22:44 #18
jeg siger tak psp og sup. psp bliver mit valg da den er mest simpel, men da der ikke er farver på trækker jeg lidt ned, håber i iorden eller kom med et grundlag for hvorfor ikke :O).... og så psp du får 550 point og sup. du få 150 åbe det er passende for jeres anstrengelser :o)
Avatar billede jais Nybegynder
20. december 2001 - 22:47 #19
Her er mit forslag.

Hvis du vil sælge logoet og derved tjene penge på det skal jeg have penge for det.

Men så for du det også på en cd-rom i alle de gængse formater.

Ønsker du at købe det giver jeg også nogle gode forhandler priser på tryksager.

Med venlig hilsen - Jais

http://www.revelation.dk/aqualine.htm
Avatar billede pspskolen Nybegynder
20. december 2001 - 22:49 #20
Jeg er meget tilfreds :-))
Dog ville jeg gerne vise dig den i farver ( den er faktisk meget smuk i turkis )
Har du mulighed for at åbne den i psp format hvis jeg sender den til dig privat ??
/Alice
Avatar billede master_nemo Nybegynder
20. december 2001 - 22:50 #21
hey jais,
som sagt er der ikke tale om penge så det er udelukket, og jeg har ikke intentioner om at købe det for penge, da det kun var en delfin eller nogle dråber og ikke et helt logo :o)... og jeg gir kun point da jeg ikke anser det for at lave et helt logo, bad jo kun om en delfin heh, men fedt logo anyway :o)

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
20. december 2001 - 22:51 #22
ja psp, men jeg venter lige til imorgen tror jeg og ser om der kommer flere forslag :o)... men min mail er battle9@hotmail.com

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
20. december 2001 - 22:52 #23
ups battle92@hotmail.com

/MN
Avatar billede Jman Praktikant
20. december 2001 - 22:54 #24
tror ikke jeg har givet svar, men takker da for point *S*
Avatar billede pspskolen Nybegynder
20. december 2001 - 23:20 #25
Jeg har forsøgt at sende delfinen til dig i farver, men får den retur ......Sig mig, kan man ikke sende vedhæftninger via hotmail ?
/Alice
Avatar billede pspskolen Nybegynder
21. december 2001 - 22:57 #26
Nu er jeg jo helt ny her ......Skal jeg foretage mig noget ang. de tildelte point, eller sætter jeg mig tilbage, og venter på de løber ind i puljen :-))

/Alice
Avatar billede master_nemo Nybegynder
21. december 2001 - 23:37 #27
psp skolen >> du venter bare, og du får point nu da der ikke er kommert andre forslag :O)

/MN
Avatar billede plh Nybegynder
23. december 2001 - 01:19 #28
Hey,

Her er et par forslag til hvordan det kunne se ud:

http://www.plh.f2s.com/temp/aqua-eks.jpg

http://www.plh.f2s.com/temp/aqua-eks2.jpg

Håber at de kan bruges,

/Plh

Copyright fjernes selvfølgelig hvis banneret godtages !
Avatar billede pspskolen Nybegynder
27. december 2001 - 20:55 #29
Den 21.12 2001, skrev du at du ville tildele mig mine point ?

Jeg syntes ikke jeg ser dem, men der er måske andre steder de står anført ?
/Alice
Avatar billede Jman Praktikant
07. januar 2002 - 01:36 #30
Nemo: Nu har vi ladet tvivlen komme dig til gode - var det så ikke en god idé at belønne den... ?
Avatar billede pspskolen Nybegynder
07. januar 2002 - 09:14 #31
Superior : ...........Er det mig du henvender til ?

/Alice
Avatar billede Jman Praktikant
07. januar 2002 - 09:24 #32
nope... jeg skrev til nemo !
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. februar 2002 - 22:24 #33
jeg har haft prpobs med min comp i lang tid så nu er det vist på tide i får nogle points... 100 hver håber jeg er ioden da jeg ikke har brugt nogle af jeres forslag