Avatar billede bigtroubledk Nybegynder
20. december 2001 - 14:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Auto enter!

Hej experter, jeg bruger dette script på min side:
Der har denne måned været <?php
$input = file(\"http://www.danskebanner.dk/webstat?id44\");
$input = $input[60];
print strip_tags($input);
?> bannervisninger.

Jeg har det problem at jeg er nød til at trykke ENTER for at få det til at virke, da siden http://www.danskebanner.dk/webstat?id44 kræver at brugeren trykker enter.

Kan jeg ændre scriptet så det selv trykker ENTER ???

100 Point for rigtig svar.
Avatar billede delwin Nybegynder
20. december 2001 - 14:58 #1
Hvad mener du med at der skal trykkes enter for at det virker...??
Avatar billede bigtroubledk Nybegynder
20. december 2001 - 15:00 #2
Jeg mener:
Når man kommer til min stat side skrives der på skærmen \"tryk enter for at komme ind\"

Jeg mangler da et \"enter\" eller \"return\" tryk i mit script, det må da kunne laves.
Avatar billede delwin Nybegynder
20. december 2001 - 15:00 #3
Hvis jeg kører dit script kommer der bare et tal frem.. lige nu har du vist haft 310549 hits.. :-)

ENTER??????
Avatar billede bigtroubledk Nybegynder
20. december 2001 - 15:01 #4
korrekt det er fordi du ikke har adgang til hele statten (ID er bestemt af IP\'en)
Avatar billede bigtroubledk Nybegynder
20. december 2001 - 15:02 #5
Du vil ikke kunne afprøve scriptet ;(
Avatar billede delwin Nybegynder
20. december 2001 - 16:14 #6
du kunne godt sende en post eller get statement til stats siden.. men så skulle du også parse det den sendste tilbage for at få nogen stats..
Avatar billede bigtroubledk Nybegynder
20. december 2001 - 16:20 #7
Det må da være muligt bare at sende kommandoen for \"ENTER\"
Avatar billede bigtroubledk Nybegynder
10. januar 2002 - 10:49 #8
lukket