Avatar billede reason Nybegynder
20. december 2001 - 11:17 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Point til disky

Efter at have sovet på det har jeg besluttet at give dig dine point.

fra spm
http://www.eksperten.dk/spm/148031
Avatar billede disky Nybegynder
20. december 2001 - 14:19 #1
mener du det alvorligt, eller er det for at du bagefter kan hænge mig op for \'point liderlighed ?\'
Avatar billede reason Nybegynder
20. december 2001 - 14:28 #2
hmm god ide men nej
Avatar billede disky Nybegynder
20. december 2001 - 14:43 #3
lad os blive enige om ikke at diskutere det mere, vi er ude i definitions detaljer nu.

Men jeg takker.
Avatar billede reason Nybegynder
20. december 2001 - 15:24 #4
haha hvor er du naiv - troede du at et barn som ville give dig de point.
Avatar billede disky Nybegynder
20. december 2001 - 15:26 #5
Nej men du beviste bare at man ikke kan tage dig seriøst.

Så jeg takker for at understrege min påstand.

HAHAHA
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
20. december 2001 - 15:52 #6
Interessant tråd. Jeg er faktisk ikke helt klar over hvorfor jeg har siddet og læst den hele...

Min sympati for disky. Jeg tror faktisk du havde fået mere ud af en videnskabelig diputs med din dør :-) Det er sq ærgeligt at sådan et brugbart forum, med en ellers yderst profesionel standard er ved at blive overrendt af en flok useriøse unger, der er blevet trætte af at spille counter-strike. Jeg skammer mig på reason\'s vejne, men overlader anmelding til admin til disky.
Avatar billede ekim Nybegynder
20. december 2001 - 16:05 #7
Lerchedahl, denne tråd er et resultat af en lang diskusion omkring reboot via java/dll\'er.
Disky har været lige så slem som Reason.

Foruden betragter jeg det som blasfami, når du hentyder at man kan blive træt af at spille CounterStrike. :o)
Avatar billede reason Nybegynder
20. december 2001 - 16:10 #8
\"profesionel standard\" ha de sidste 5-10 spørgsmål jeg har stillet her inde har jeg endten ikke fået svar på eller et totalt ubrugeligt svar. Ja det er virkeligt profesionelt.

>Jeg tror faktisk du havde fået mere ud af en videnskabelig diputs med din dør :-)
Uden tvivl - lige børn leger jo bedst

Og nej jeg spiller ikke counter-strike da der er formange som disky der sidder og hyler op om ingen ting - så kan man jo selv vuderer hvem der er barnet.
Avatar billede disky Nybegynder
20. december 2001 - 21:25 #9
reason:
Der er en simpel grund til ingen gider hjælpe dig, og det er ganske enkelt din opførsel og holdning.

Lerchedahl:
Tak for støtten, nogle kan bare ikke forstå hvordan tingene hænger sammen. Men du har helt ret en dør er mere fornuftig.

Kan i alle ,ja også dig reason, have en god jul og et godt nytår.
Avatar billede mallemab Nybegynder
21. december 2001 - 05:03 #10
Helt ærligt \'reason\', så er det altså folk der prøver på at hjælpe dig, ganske kvit og frit, og det eneste du har at sige til dem, er at de skulle lade være med at svare på dine spørgsmål ?????, for du kan aligevel ikke bruge dem til noget ??. Folk svarer jo ikke for at genere dig, men for at hjælpe dig. Så hvis du ikke mener du kan bruge dette forum til noget, så syntes jeg du skulle lade være med at bruge det.

God jul og godt nytår til alle der læser denne tråd.
Avatar billede disky Nybegynder
21. december 2001 - 10:11 #11
hørt hørt
Avatar billede reason Nybegynder
21. december 2001 - 11:36 #12
mallemab >> ?
jeg har bestemt ikke noget mod at folk svare på mine spørgsmål men når de begynder at forlange point for et ubrugeligt svar så er det lige en tand for meget.
Avatar billede disky Nybegynder
21. december 2001 - 11:54 #13
Ubrugeligt, ja kun for folk der ikke forstår.
Avatar billede reason Nybegynder
21. december 2001 - 12:11 #14
Jeg forstod da godt dit svar men jeg kunne stadig ikke bruge det til noget - du kunne ligeså godt have svaret ja.
Avatar billede ekim Nybegynder
21. december 2001 - 12:28 #15
Disky, man må jo give et source-eksempel hvis man er ude efter at få mange point. Du skriver jo at man godt kan reboote fra Java, hvis man bruger dll\'er... Hvorfor ikke give et eksempel så?
Avatar billede freedom Nybegynder
21. december 2001 - 21:21 #16
reason--> skid dog værk fra dette forum, spas...
Avatar billede resten Nybegynder
21. december 2001 - 21:25 #17
reason> du er kommet på min liste over bruger jeg nægter at hjælpe :((
Avatar billede ekim Nybegynder
21. december 2001 - 22:14 #18
Freedom og Resten har I overhovedet fulgt hele diskusionen, inden i dømmer Reason?
Jeg mistænker jeg for at være venner til disky!
Jeg mener bare at de begge har kørt diskusionen op i en spids. Der er ingen grund til kun at lade det gå ud over den ene part.
Det er jo også snart jul!
Glædelig jul.
Avatar billede disky Nybegynder
21. december 2001 - 23:05 #19
Se reason igen et sted du misforstår eksperten.dk

Det er en samtale man forsøger at følge ikke bare et svar og så færdig.

Jeg fortæller dig i første svar at det kan man ikke direkte fra java (sandheden), dog kan man ved at forbryde sig imod javas systemuafhængighed.

Det svarer jeg så, så forventer man ligesom at du siger igen at det gør ikke noget, og vupti jeg kommer med et eksempel. Men jeg gider ikke spilde min tid på at finde et eksempel, hvis du ikke kan bruge en .dll løsning til noget.

Ekim:
Jeg kender ingen af de andre i denne tråd, men hvorfor mistænker du dem for der ?
Avatar billede reason Nybegynder
22. december 2001 - 10:40 #20
disky så skulle det jo være et opklarende spørgsmål og ikke et svar. Hvorfor sku du have point for noget det tog dig 30sek at skrive og som jeg ikke kan bruge til noget?

>direkte fra java
Dvs. at alt der ikke er med i Sun\'s API kan man ikke i java?
Java bruger jo .dll til alle ting da JVM skal sende til OS\'en om det er en .dll Sun har lavet eller en 3. part er da lige meget.

>dog kan man ved at forbryde sig imod javas systemuafhængighed
du kan da bare skrive en .dll til linux, mac og Solaris og så virker det på alle platforme.

>resten jeg tror ikke jeg har behov for hjælp af en der ikke kan få sin hjemmeside til at kører

>freedom jeg beundre virkelig din evne til at formulerer dig.