Avatar billede gjessing Nybegynder
19. december 2001 - 22:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

pioneer DV-545 og Video CD

jeg har en sådan DVD stadionær, men jeg kan ikke få easy Cd creator til at lave en video cd så den virker i den. hva gør jeg forkert.?
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2001 - 23:44 #1
1. Prøv med Nero Burning Rom
2. Prøv nogle andre medier
3. Søg hjælp hos www.divxit.dk
Avatar billede ipack0 Nybegynder
20. december 2001 - 20:59 #2
nogle dvder kan ikke læse mpeg filer men kun mpg.
det kan være problemet
Avatar billede bone_head Nybegynder
26. februar 2002 - 08:54 #3
Jeg har heller aldrig kunnet få Easy CD Creator til at virke, men med Nero fungerer det perfekt. Har brændt både SVCD og VCD som virker i en Pioneer DV-444 som er stort set identisk med 545 (545 har bedre lyd del). Medierne er, efter mine erfaringer, af sekundær betydning da Pioneeren generelt har nogle gode drev. Bare husk at brænde billigere medier (Pelphi, VivaStar, osv.) lidt langsommere, det sikrer optimal kvalitet. Med Verbatim, Kodak osv. er der ingen problemer.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 23:20 #4
Tak for....ingenting.