Avatar billede wittenhoff_jj Nybegynder
19. december 2001 - 19:32 Der er 6 kommentarer

DOS

under opstart

Efter pcen kommer og skriver stater MSDOS går skærme i sort g jeg kan ikke lave mere. Det er Versin 6,2. Nogle gode foreslag til vider fremgang
Avatar billede safri2 Nybegynder
19. december 2001 - 19:43 #1
jeg fatter intet
Avatar billede wittenhoff_jj Nybegynder
19. december 2001 - 19:48 #2
Vil ligge dos på en maskine og sætter disk 1 i og starter maskinen op og den dør efter at den har skrevet starter DOS
Avatar billede halifax Nybegynder
19. december 2001 - 22:09 #3
Kan disketten læses på en anden pc?

Avatar billede retaxes Nybegynder
19. december 2001 - 22:47 #4
der er noget galt med enten config.sys eller autoexec.bat eller også har du ikke sys\'et harddisken.

Har i installeret Msdos rigtigt?
Avatar billede halifax Nybegynder
20. december 2001 - 00:59 #5
Jeg forstår det sådan, at du slet ikke er kommet på harddisken endnu, men vil boote op på disk 1?
Derfor bem. om disketten kan læses på anden pc.

Avatar billede onki Nybegynder
13. januar 2002 - 21:29 #6
Find et par nye installationsdisketter