Avatar billede licon Nybegynder
19. december 2001 - 13:43 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

forbindelse via modem...

Jeg ved ikke om det her spørgsmål har været taget op før, men nu bliver det, det igen.

Jeg har et problem med mit win2k pro. Jeg kan ikke få andre programmer en IE til at aktivere \"opkald via modem\", og for det andet gemmer den ikke hakket i \"ring op automatisk\". Jeg ved ikke om det er et/en bug, og jeg har den nyeste service pack...

håber i kan hjælpe
Avatar billede claust Nybegynder
19. december 2001 - 13:48 #1
Jeg mener, at hvis du sætter din windows logon til at skulle bruge adgangskode (og ikke \'automatisk logon\'), så får du til gengæld muligheden for at gemme dit pass til opkaldsforbindelsen.

Avatar billede moebius Nybegynder
19. december 2001 - 13:49 #2
Det med hakket er en bug, som Microsoft vist ikke gider tage sig af.

Andre programmer skal vist nok have af vide at de skal ringe op.

Men ellers kan du jo bare lægge en genvej til opkaldet på skrivebordet!
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. december 2001 - 16:34 #3
husk at dit modem skal være tændt inden du starter din PC, desværre har Win2k den fejl at den ikke kan aktivere det, hvis det ikke er tændt.

Har du installeret Service Pack 2?
Avatar billede licon Nybegynder
19. december 2001 - 17:12 #4
ja jeg har sp2 ... og det har ikke en skid med at gøre om modemet er tændt eller ej, man er da n00b... men ikk så n00b... undskyld for den \"hårde\" tone, men det var jo næsten en fornærmelse! jeg har btw adsl, men det er jo ligegyldigt... :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. december 2001 - 17:43 #5
sorry for the comment ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. januar 2002 - 17:43 #6
tak for pointene ;o)

www.fotx.net/retaxes