Avatar billede webdesigner Praktikant
18. december 2001 - 13:48 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

kode fri Dvd-drev

Jeg har hørt om at man kan flashe sit DVD drev så det bliver kode fri men hvordan???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. december 2001 - 13:55 #1
Det kommer helt an på hvilket DVD drev du har....

(155 point er MANGE, når man tænker på 60 er default for et SVÆRT spørgsmål)
Avatar billede maxium Novice
18. december 2001 - 14:13 #2
nanoq> jeg har set nogle skrive default men hvad betyder det
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. december 2001 - 14:17 #3
maximum: default = \"standard\" \"anbefalet\" eller \"foreslået\" - i dette tilfælde er 60 point den anbefalede pointsum til svært spørgsmål...
Avatar billede maxium Novice
18. december 2001 - 14:33 #4
nanoq> tak :-)
Avatar billede webdesigner Praktikant
20. december 2001 - 13:32 #6
nå vil du ikke have point???
Avatar billede ipack0 Nybegynder
20. december 2001 - 20:39 #7
det kræver du har en chip i har du ikke det er din dvd ikke kodefri
det koste et sted i melem 300 og 600 kr. ar få gjordt
Avatar billede ipack0 Nybegynder
20. december 2001 - 20:47 #8
det kræver du har en chip i har du ikke det er din dvd ikke kodefri
det koste et sted i melem 300 og 600 kr. ar få gjordt
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. december 2001 - 19:28 #9
webdesigner => et svar da *S*
Jeg får IKKE mails mere.. så det er lidt svært at holde samme på alle de steder man holder til *S*

ipack0 => du har FULDSTÆNDIGT ret.. HVIS man har en STATIONÆR DVD-Afspiller.. så skal den chippes, hvis den ikke er købt kodefri!! så har du RET..

Hvis du havde læst spørgsmålet.. kunne du se at der var tale om et DVD drev (drev = internt)..
Men det var jo kun for at orintere webdesigner ik\' ? *S\'

Ipack0 => Velkommen til eksperten.dk!!

PS. http://www.codefree.dk/da/ her kan du se hvilke Afspillere der kan chippes.. har selv gjort det på min Panasonic DVD RV-40, Chippen kostede 300kr.. lodde dem selv på.. så det var jo billigt.. nu kan jeg se ALLE regioner.. men stadig IKKE brændte CD\'ere :(

Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. januar 2002 - 09:08 #10
Takker for Pointz! ;o)