Avatar billede trivial Nybegynder
17. december 2001 - 22:44 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Big Brother....

Hej!
Jeg skal bruge noget information, om ham der rigtig har fundet på Big Brother......han hedder vist noget med Owell??
Mvh Asger
www.Hard-News.dk
Avatar billede jelzin101 Praktikant
17. december 2001 - 22:57 #1
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2001 - 22:58 #2
hmmmm... mener du george orwell?? ham der skrev bogen 1984 (hvor udtrykket bigbrother kommer fra)?
den har ikk såååå pokkers meget med tv programmet at gøre - men du skulle gerne kunne finde masser af info om ham med en google søgning
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2001 - 23:02 #3
ellers prøv biblioteket hvis du skal vide meget - de er nu de bedste til den slags
Avatar billede trivial Nybegynder
17. december 2001 - 23:02 #4
Jeps....det er bogen jeg snakker om
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2001 - 23:03 #5
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2001 - 23:04 #6
hov - det var det her link jeg ville smide - men forskellen er den samme *G*
http://www.jubii.dk/Kunst_Kultur/Litteratur/Forfattere/SkoenlitteraereUdenlandske/OrwellGeorge(19031950)/
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2001 - 23:05 #7
ta forøvrigt at læse bogen - det er en bog alle bør læse, det hører til almindelig dannelse *LOL*
Avatar billede at_least Nybegynder
18. december 2001 - 01:04 #8
Hørt noget med at Orwell\'s efterkommere havde lagt sag an mod det internationale BB pga. misbrug af \'BogBrother\'
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2001 - 01:07 #9
det er sq oss at svine et mesterværk til :)