Avatar billede www.dk Nybegynder
17. december 2001 - 18:07 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Logo og knapper

Jeg skal bruge et logo til min side. Det skal bare være standard størrelse. Farven skal være 0066CC. I logoet skal der stå Downloadspil.dk, bogstaverne skal være lavet af små hvide prikker. Jeg skal også bruge en del knapper de skal have den samme farve som logoet, men der skal det bare være skrevet sort og normal tekst. Jeg skal bruge knapper hvor der står: Nyt, Gamle Spil, Emulation, Programmer,  Flash, Forum, Linkz, Kontakt, Info og Stem. Da knapperne skal bruges i en menu skal de ikke være alt for store. Den der kan lave det hele får 400 point.
Avatar billede ultradma Nybegynder
17. december 2001 - 18:10 #1
lol... jeg må indrømme jeg ik forstår folk der gider at lave sådan noget til andre... no offense..

Hvorfor laver du det ik selv?
Avatar billede www.dk Nybegynder
17. december 2001 - 18:11 #2
Fordi jeg er en spade til grafik...derfor.
Avatar billede syskazper Nybegynder
17. december 2001 - 18:11 #3
Jeg kan nemt lave det...men ikke til en amatør side :)

Kasper fra www.kvp.subnet.dk
Avatar billede www.dk Nybegynder
17. december 2001 - 18:13 #4
Du må da godt prøve! :)
Avatar billede www.dk Nybegynder
17. december 2001 - 19:30 #5
Er ikke nogle der vil lave det til mig??
Avatar billede empty2 Nybegynder
17. december 2001 - 19:55 #6
Og hvad er standard størrelse???
Avatar billede www.dk Nybegynder
17. december 2001 - 19:57 #7
468x60
Avatar billede sonne Nybegynder
17. december 2001 - 20:03 #8
opgaven lyder spændende for mig.

gider du lig vise (måske med paint) hvordan det skal være lavet af små hvide prikker.

det bliver lidt nemmere hvis du vil forklare hvad \"normal\" tekst er for noget.

og endelig \"ikke være alt for store\" det er altså ikke til at lave uden at det nemt blliver forkert.

Hvis du syns jeg lyder lidt stregn, så skyldes det at jeg gerne vil lave noget til dig, men jeg GIDER altså ikke sidde i en hel uge og lave det om og om igen fordi det ikke er stort nok, eller er for unormalt.

har du et forslg til siden, så man kan få en ide om hvad du syn er flot ?

Avatar billede www.dk Nybegynder
17. december 2001 - 20:13 #9
http://www.hardwareonline.dk/gfx/banner2.jpg prikkerne skal være lidt mindre og hvide. Normal tekst er noget tekst det er meget nemt at læse, det skal ikke være en sjov skrifttype. De skal være så tilpas store at det kan stå der. Altså der skal ikke være for meget fylde. Det hele må også godt være rundet af i hjørnerne.
Avatar billede uap Nybegynder
01. januar 2002 - 14:42 #10
Avatar billede www.dk Nybegynder
01. januar 2002 - 14:59 #11
uap>> Det ser fint ud.. Kan du også lave knapper?
Avatar billede uap Nybegynder
01. januar 2002 - 15:25 #12
www.dk>> Hvilken størrelse skal de ha\'? =)
Avatar billede www.dk Nybegynder
01. januar 2002 - 15:30 #13
Bare så det kan stå der. Men du kan jo bare lige lave en knap, og så kan jeg lige sige hvad der måske skal laves om.
Avatar billede uap Nybegynder
01. januar 2002 - 15:50 #14
Avatar billede uap Nybegynder
01. januar 2002 - 15:51 #15
Der er to forskellige. Den øverste er nok den mest læselige, især når skriften er sort :)
Avatar billede www.dk Nybegynder
01. januar 2002 - 15:58 #16
Den første er bedst...
Avatar billede www.dk Nybegynder
01. januar 2002 - 16:26 #18
Tak!! Så mangler du bare lige at fjerne uap i logoet.
Avatar billede uap Nybegynder
01. januar 2002 - 16:29 #19
Ville egentlig gerne ha\' at mit svar bliver accepteret først - Bare for en sikkerheds skyld *S* Håber det er i orden =)
Avatar billede www.dk Nybegynder
01. januar 2002 - 16:31 #20
Sådan... Glemte det lige.
Avatar billede uap Nybegynder
01. januar 2002 - 16:36 #21
Avatar billede www.dk Nybegynder
01. januar 2002 - 16:37 #22
Takker.
Avatar billede www.dk Nybegynder
01. januar 2002 - 17:48 #23
Vil du ikke lige lave en der stå FAQ på??
Avatar billede uap Nybegynder
01. januar 2002 - 17:52 #24
Skal jeg nok, men det bliver først lidt senere :)
Avatar billede www.dk Nybegynder
01. januar 2002 - 17:55 #25
Ok. Tak :)
Avatar billede uap Nybegynder
01. januar 2002 - 18:06 #26
Avatar billede www.dk Nybegynder
01. januar 2002 - 18:21 #27
Tak.