Avatar billede trane Nybegynder
17. december 2001 - 16:12 Der er 8 kommentarer

Powerpoint 2000 løbende stavekontrol

I Powerpoint 2000 har jeg problemer med den løbende stavekontrol når sproget er sat til engelsk. Nogen ideer?
17. december 2001 - 16:26 #1
Check om du har sat det til under funktioner indstilinger faneblad stavekontrol. her skal være flueben i løbene stavekontrol, men det har du sikkert kontrolleret
Avatar billede trane Nybegynder
17. december 2001 - 16:37 #2
korrekt
17. december 2001 - 17:35 #3
Hvad er problemet
17. december 2001 - 19:05 #4
Jeg afventer også lige en yderligere forklaring
Avatar billede trane Nybegynder
18. december 2001 - 08:41 #5
ok, den løbende stavekontrol slår fra. dvs. at jeg skal ind og markere hver side og fortælle at sproget er engelsk og så køre stvekontrol igen.
18. december 2001 - 10:31 #6
Det kunne lyde som om, at sporget er sat til noget andet end \"engelsk\". Prøv at marker alt med Alt+A og vælg sprog - gi\'r det en forskel.
Avatar billede borch Nybegynder
08. januar 2002 - 12:34 #7
Flemming:
Det er sgu\' kult et her.
Jeg var inde i anden anledning og lede efter svar på et problem med stavekontrollen som selv skifter sprog hvis man vælger IGNORE til et ord.
Det viser sig at man netop skal markere HELE teksten og vælge sproget for den pågældende markering. Så laver den ikke det nummer mere.
Tak for info - selv om emnet var et andet. Og undskyld til trane for utidig indblanding.
08. januar 2002 - 14:03 #8
Det er helt ok :-) trane er vist gået kold - nok et af de spørgsmål der aldrig bliver lukket.