Avatar billede neo4650 Nybegynder
17. december 2001 - 12:31 Der er 4 kommentarer

Mysql 4.0 langsomt i phpadmin

Når vi fyre Qury\'s af mod mysql går der ufatteligt lang tid inden den kommer med et resultat eller så timer den ud.
Avatar billede disky Nybegynder
17. december 2001 - 13:42 #1
fejlopsætning af mysql, eller phpmyadmin ikke magter V4
Avatar billede larsaasted Nybegynder
17. december 2001 - 22:01 #2
Hvordan er netværket bygget op? Hvilken OS ligger MySQL på? Og ligger MySQL på en maskine fra sig selv?
Avatar billede neo4650 Nybegynder
17. december 2001 - 22:31 #3
switchet netværk med servere og bruger terminaler.Mysql ligger på en windows 2000 server.nej mysql køre sammen med webserveren
Avatar billede larsaasted Nybegynder
18. december 2001 - 15:42 #4
Det er svært at sige når man ikke sidder foran problemmet, jeg tror det er noget med dit netværk at gøre. Jeg tror ikke det MySQL der skyldes fejlen!