Avatar billede flpro Nybegynder
17. december 2001 - 11:43 Der er 1 løsning

Underviser til DW og Photoshop søges.

Underviser søges til individuel undervising i DW og Photoshop .
Du har undervisningserfaring og er måske selv vebdesigner. Løn efter aftale.

Mål: At jeg kan lave websits og være webmarster på mindre sits.
-Behovet er at du kan undervise til et visuelt tænkende og autodidakt type.
- \"Sammenkoge\" undervisingsmatriale (guldkornene)Jeg er letere ordblind og har behov for at du sortere det uvæsenlige tekt fra.
- At du kan undervise 2 X 3 timer pr uge.+ at jeg kan trække på dig pr mail/tlf. (du bor i Århus)
-Periode: Jan-feb.
mvh Flemming

Avatar billede 040471 Nybegynder
17. december 2001 - 11:50 #1
Hej Flemming

Måske kan du bruge mig. Jeg har igennem 8 år udviklet e-learning til internettet med Photoshop, DW og FLASH - desuden underviser jeg på Finanssektorens uddannelsescenter i Skanderborg.

Mail til mig på sm@finansudd.dk - hvis du vil vide mere.

Mvh
Sonny Moric