Avatar billede -superman- Nybegynder
16. december 2001 - 23:45 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

RAM

Hej

Jeg har 320 SDRAM hvis jeg opgradere til 512 SDRAM vil jeg så kunne mærke det i spil og sådan nogen ting?
Avatar billede troublesmurf Praktikant
16. december 2001 - 23:46 #1
umiddelbart vil jeg nok sige at forskellen er så forsvindende lille at det ikke er værd at skrive hjem om..
Avatar billede maxium Novice
16. december 2001 - 23:47 #2
Dine spil vil hakke mindre
Avatar billede troublesmurf Praktikant
16. december 2001 - 23:47 #3
men ekstra RAM er nu altid godt.. og så koster det jo ikke alverden...
Avatar billede zhark Nybegynder
16. december 2001 - 23:51 #4
Når du er oppe i den størrelse så er \"flaskehalsen\" ikke længere ram!
Der er flere ting der gør sig gældende:
mobo/chipset/CPU/grafikkort/ram... tingene hænger sammen
Avatar billede smiske Nybegynder
16. december 2001 - 23:53 #5

Hvis du opgraderer fra 320 til 512 MB Ram er det begrænset hvor meget du vil kunne mærke det.  I et spil som Delta Force vil du garanteret kunne mærker, men det er fordi Delta Force kører med voxel grafik og dermed ikke \"normal\" 3D grafik som dit grafikkort håndterer.
Som sagt tvivler jeg på du vil kunne mærke den store forskel, men, det kommer også an på din CPU og dit grafikkort :o)

//Henrik
Avatar billede zhark Nybegynder
16. december 2001 - 23:53 #6
Det kan godt gå for et svar :)
Avatar billede troublesmurf Praktikant
17. december 2001 - 00:00 #7
er her ekko??? :)
Avatar billede zhark Nybegynder
17. december 2001 - 00:01 #8
er her ekko??? :)
Avatar billede troublesmurf Praktikant
17. december 2001 - 00:03 #9
hvad drikker møller???? <--- hedder btw møller
Avatar billede -superman- Nybegynder
17. december 2001 - 00:12 #10
Tak