Avatar billede bodeadly Nybegynder
16. december 2001 - 23:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Backup

Hejsa
Jeg vil gerne have windows2000 BackupGuide væk fra min computer. Den starter hvergang min maskine starter op. Jeg har fundet stien C:\\winnt\\system32\\dllcache\\ntbackuo.exe under MsInfo32 men kan ikke redigere i den. Hvordan får jeg fjernet den, i win98 kunne man bruge MSconfig men det er der ikke under Win2000.

På for hånd tak for hjælpen
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
16. december 2001 - 23:28 #1
Bare hent tweak win 2k - der kan du se hvad starter op og derefter disable det..
Avatar billede smiske Nybegynder
16. december 2001 - 23:29 #2

Hvis du kender en der har windows XP kan du rent faktisk bruge MsConfig derfra.

//Henrik
Avatar billede sblar Nybegynder
16. december 2001 - 23:53 #3
Højreklik \"Denne computer\" vælg Administrer. Dobbelklik Tjenester og programmer og vælg Tjenester. Hvis du kan finde din Backup-guide her, kan du slå den fra ved at vælge Egenskaber, Starttype - Deaktivér.
Avatar billede halifax Nybegynder
17. december 2001 - 00:59 #4
Brug StartUpCPL til at styre, hvilke programmer, der starter op i w2k - a la msconfig. Download herfra www.mlin.net

Avatar billede bodeadly Nybegynder
17. december 2001 - 14:41 #5
Tak for svarerne
Det har virkeligt været belastende ikke at kunne styre sin computer fuldt ud, når man syntes man var en advanceret bruger af Win98. Endnu engang tak for alle svarerne.
Og tak til Eksperten.Dk for en Kuul side....
MVH
Bo
Avatar billede halifax Nybegynder
17. december 2001 - 14:43 #6
Hvilken løsning valgte du så. Interessant at få at vide.

Avatar billede bodeadly Nybegynder
17. december 2001 - 14:56 #7
Hejsa
Jeg har fundet et program der hedder Startup Organizer, og det virker helt perfekt. Der findes åbentbart mange af disse programmer, man skal bare lige spores ind på dem. Endnu engang tusinde tak for hjælpen. Det er ret irreterende at sidde med en sprit ny computer og ønske man sad med den gamle Maskine hvor man havde tjek på tingene.