Avatar billede shehawken Nybegynder
16. december 2001 - 22:25 Der er 9 kommentarer

NT4 PDC recovery

Min PDC startede flot op med en blå skærm. Derfor bootede jeg fra min CD og kørte en repair. Nu er problemet bare at den ikke vil starte Netlogin servicen. Det der ud som om brugerdatabasen er slettet hva fanden gør man så.. jeg har en bdc hvor brugerdatabasen er intakt men da jeg ikke kan få PDC´en til at starte netlogon kan jeg ikke syncronisere databaserne.... hva´fanden gør man så..
skal lige sige at reinstall ikke er en option!
Avatar billede egadm Nybegynder
16. december 2001 - 22:29 #1
luk din pdc og frofrem din bdc til pdc
der efter kan du altid om instalere di pdc
Avatar billede maxium Novice
16. december 2001 - 22:29 #2
vil du ikke sette dine point op til 999999 ???
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2001 - 22:29 #3
Kan du ikke bare opgradere bdc\'en til pdc ?
Avatar billede egadm Nybegynder
16. december 2001 - 22:30 #4
men hvad siger fejlen i din event viewer
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2001 - 14:30 #5
fik du den op at køre ?
Avatar billede karstenh Nybegynder
30. december 2001 - 14:47 #6
Gå ind i Administrative tools på din BDC, og vælg servermanager (eller noget i en stil).

Her kan du vælge at promote din BDC til PDC.

Er den andel i helt udu reinstallerer du den som BDC, og promoter den når du er færdig.
Avatar billede karstenh Nybegynder
31. december 2001 - 11:20 #7
Hvis du ikke har lyst til at reinstallere din PDC kan du, som ovenstående, forfremme bdc\'en til pdc.
Prøv derefter at hive den gamle maskine af domænet og reboot den, hvorefter du melder den på igen.
Fejler den fortsat vil et uddrag fra eventloggen være en god ide.
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. januar 2002 - 08:45 #8
har du fået det op og køre?

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
Avatar billede shehawken Nybegynder
16. januar 2002 - 21:37 #9
øv ingen af delene virkede.. men jeg har fået den op at køre nu :) der skulle bare \"tweakes\" lidt i registreringsdatabasen