Avatar billede borf Nybegynder
16. december 2001 - 20:10 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Voodoo 5

Hej.
Jeg har et voodoo 5 grafikkort som jeg bare ikke kan få til at virke i Counter-Strike i winxp. Jeg kan godt kører Direct3D men ikke OpenGL som jeg har gjort før. JEg har prøvet at downloade en winxp driver, men den virker ikke. Der mangler en fil.
Avatar billede dj_bobo Nybegynder
16. december 2001 - 20:17 #1
Prøv at slette din skærm og grafikkort og lad WinXp finde den nye fil... Det hjalp på mit Grafikkort... *S*

DJ_BoBo
ICQ:131706906
Avatar billede borf Nybegynder
16. december 2001 - 20:18 #2
Har du voodoo 5? og kører du cs i opengl mode?
Avatar billede dj_bobo Nybegynder
16. december 2001 - 20:24 #3
Nope men en af mine venner gør... Og han gjorde det samme... JEg har kun et standart skærmkort da mit andet ikke funker mere :-(
Avatar billede borf Nybegynder
16. december 2001 - 20:37 #4
Det virker ikke.. jeg har fjernet alle drivere og programmer til det og det virker ikke ;/
Avatar billede double-g Juniormester
16. december 2001 - 21:09 #5
Har du prøvet

http://www.voodoofiles.com/

Der fandt jeg XP drivere til mit VooDoo3. De fleste drivere er godt nok uoriginale, og XP brokker sig som ind i hel.... når man vil installlere dem, men de virker somregel.

Avatar billede borf Nybegynder
16. december 2001 - 21:11 #6
JEg har prøvet at installlere en xp driver.. men den siger der mangler en fil..
Avatar billede intel4004 Novice
17. december 2001 - 10:34 #7
Du skal nok sandsynligvis have fat i OpenGL setup. Jeg skulle bruge denne driverpakke
da jeg i tidernes morgen kørte med Voodoo2...

Du kan finde den her(build 121):
http://www.glsetup.com/where.htm (Denne understøtter også Voodoo5)...

Testet OK med DirectX 8.0a.

INTEL4004
Avatar billede intel4004 Novice
17. december 2001 - 10:40 #8
Sorry!!!

GLSetup only runs on Windows95 and Windows98 due to time and space constraints. WindowsNT/Windows2000 support is planned for future releases.

If you\'re running an operating system unsupported by GLSetup, please go to the IHV pages to visit your card vendor\'s website to see if they provide drivers for your platform.

IHV pages: http://www.glsetup.com/ihvs/index.htm

INTEL4004
Avatar billede summer Mester
07. januar 2002 - 18:02 #9