Avatar billede guf_kevin Nybegynder
16. december 2001 - 17:56 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

I sidste øjeblik!!!!!

Hej

Jeg skal aflevere engelsk aflevering i morgen kl 14.00. Jeg må nok erkende, at jeg ikke har kunne afse tid til at lave den, trods det at vi har haft en del tid.

Så jeg giver 200 point, hvis nogen ligger inde med en engelsk aflevering, til karaktermæssigt en 8-9-10 stykker. Den må meget gerne omhandle noget inde for computer verdenen, da det emne har min interesse. Ellers noget samfundsrelateret eller noget historisk. Gør som ikke så meget hvad emnet er, men for at min lærer ikke fatter mistanke, skal det omhandle noget som jeg kunne finde på at skrive om :0)

Jeg håber at i har noget liggende, og at i så gider at sende det til min mail:

guf_kevin@hotmail.com

på forhånd tak
mvh. guf
Avatar billede invisibleman Nybegynder
16. december 2001 - 17:57 #1
Eksperten.dk er IKKE et lektiehjælp site! Desuden, for mange point!
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2001 - 17:59 #2
hmmmm.... ikk fordi jeg lige har noget på mig andet end en gammel stil fra gymnasiet og noget voodoo halløj.
men måske er det en ide at du skriver hvilket niveau det skal være på (folkeskole, gymnasie, HH eller hva - samt hvilken årgang)
Avatar billede mat Nybegynder
16. december 2001 - 18:00 #3
Do your own damn homework ;)
Avatar billede cbegynder Nybegynder
16. december 2001 - 18:02 #4
guf_kevin tjek denne  side www.opgavecentralen.dk ?
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2001 - 18:02 #5
du har jo oss masser af tid endnu - det tager jo ikk mere end max 1½ time at lave en engelsk stil
Avatar billede cbegynder Nybegynder
16. december 2001 - 18:02 #6
det var som et svar du vil finde mange engelske opgaver !
Avatar billede jan123321 Nybegynder
16. december 2001 - 18:02 #7
gå ind på www.studienet.dk og hent en der
Avatar billede guf_kevin Nybegynder
16. december 2001 - 18:09 #8
Nå ja, det er til HH, og opgaven skal fylde 4-5 sider.

Invisibleman: Jeg ved udemærket godt at eksperten.dk ikke er et lektiehjælp site! Men det var en nødsituation, og hvis du kan anbefale et andet site, er du mere end velkommen.

Opgavecentralen, kan jeg ikke så godt bruge. Vores lærere har desværre op til flere gange snuppet folk der har hentet derfra, og tjekker altid om man har hentet opgaven.

phunkypopcorn: Denne opgave er desværre lidt mere krævende/gældende end en normal engelsk stil. Den skal som sagt fylde 4-5 sider i skriftstørrelse 12, og er gældende for om jeg kommer op til eksamen til sommer.

For dem af jer der måtte have en opgave liggende, behøves den ikke at ramme antal sider m.v. Så kan jeg selv tilføje det resterende!!
Avatar billede cbegynder Nybegynder
16. december 2001 - 18:09 #9
jan123321 < hvad er du igang i ? har du ik set jeg postede den der hjemmeside ?
Avatar billede cbegynder Nybegynder
16. december 2001 - 18:11 #10
Min søster har en stil liggende på computer der omhandler om \"cathedral\" !
Avatar billede invisibleman Nybegynder
16. december 2001 - 18:12 #11
guf_kevin: \"og er gældende for om jeg kommer op til eksamen til sommer.\" Så ku du satme bare ka lavet din stil!!
Avatar billede guf_kevin Nybegynder
16. december 2001 - 18:20 #12
invisibleman: Jeg synes nok at jeg i mit spørgsmål har beskrevet situationen, og finder det derfor ikke relevant at høre den slags bemærkninger.

Det er sgu ikke for sjov at jeg har oprette spørgsmålet, og hvis du ikke har noget fornuftigt at bidrage med, hvorfor gider du så at spilde din tid på det??
Avatar billede guf_kevin Nybegynder
16. december 2001 - 18:21 #13
cbegynder: Jeg takker for opmærksomheden, men lige det emne vil nok ikke ku\' fungere. Lige det med troværdigheden fra lærerens side....
Avatar billede invisibleman Nybegynder
16. december 2001 - 18:25 #14
guf_kevin: Don\'t care ... \"hvorfor gider du så at spilde din tid på det??\" - har intet andet at tage mig til ...

kl. er sku da kun 18:25 .. se dog at komme i gang med at skrive da ...
Avatar billede dmcn Praktikant
16. december 2001 - 19:07 #15
guf_kevin : Du har mindst 12 timer til at skrive stilen i - hvad fa\'en venter du på? Siden det er en så afgørende stil, så vil jeg *ikke* hjælpe - havde det været en almindelig stil, så tror jeg nok jeg har et par 11-tals stile på sprogligt A-niveau liggende, men den her skal du dælme skrive selv. Tid har du jo nok af.
Avatar billede bergeren Nybegynder
16. december 2001 - 19:17 #16
Jeg har en 8. klasses stil på 1½ side der fik 5 vis du vil ha\' den :)
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
16. december 2001 - 19:24 #17
Guf_kevin > Jeg har sendt dig en email, med en engelsk stil...
Jeg (personligt) tror, at du ikke vil kunne undgå at få 10, 11 eller 13 for den :)
(og den handler om computer).
Avatar billede guf_kevin Nybegynder
16. december 2001 - 20:57 #18
cyberlsn: Jeg takker mange gange for interessen og det sendte materiale. Desværre falder emnet lidt uden for oplægget, da hovedemnet skal junne relateres til et engelsk sproget område....

Ellers mange tak....jeg vil godt give dig 50 piont for hjælpen...
Avatar billede guf_kevin Nybegynder
16. december 2001 - 21:03 #19
ehh......jeg ved ikke rigtig hvad der gik galt der!!!

jeg har kun givet cyberlsn 50 point, men den har skrevet alle 200 og lukket spørgsmålet!!

cyberlsn: Jeg ved ikke om du vil, men ellers kan du give de 150 point tilbage hvis du opretter et spørgsmål jeg svarer på!! Kan selvfølgelig ikke bestemme det!