Avatar billede 101186 Nybegynder
16. december 2001 - 15:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hottelephone.com ....

Jeg har lige før sommerferien læst på hottelephone.com læst at der om 2 uger skulle komme de dér \"Global free services\". Men nu er der gået over et halvt år og det er stadig ikke sket.
Hvorfor ikke?
Det er da skide skørt hvis jeg skal ofre 15 dollars på at prøve at ringe over internettet en eneste gang...
Jeg har prøvet at skrive til dem, men de svarer ikke.
Også mange gange i flere uger ad gange har der været fejl ved deres bannere på siden.
Det kunne tyde på at de har lukket servicen helt.
Jo der er også hottelelink.com, men den bliver heller aldrig opdateret... Nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Avatar billede gaijinguy Nybegynder
16. december 2001 - 17:51 #1
Jeg har selv familie placeret på flere kontinenter, jeg anvender Yahoo Messengers indbyggede voicechat funktioner... Er ikke net-telefon, men det virker, også med 56k og ISDN i den anden ende...
Avatar billede gaijinguy Nybegynder
16. december 2001 - 17:55 #2
Avatar billede jones_net Nybegynder
21. december 2001 - 09:37 #3
Du kan også bruge Microsoft NetMeeting, både med og uden webcam...

Ligger standard i 2k og XP, ellers kan den hentes på M$\'s egen side:-)

/J
Avatar billede 101186 Nybegynder
27. december 2001 - 18:43 #4
Nu lukker jeg...
Avatar billede jones_net Nybegynder
27. december 2001 - 18:56 #5
Kan vi ikke lige få en forklaring på din afvisning af svar??

/J
Avatar billede 101186 Nybegynder
27. december 2001 - 19:17 #6
Jeg spørger jer om I måske godt kunne ringe gratis med hottelephone.com ...
Men I kommer bare med en masse andet som jeg slet ikke spørger om...