Avatar billede freedom Nybegynder
16. december 2001 - 14:23 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

http://www.tradedoubler.com sikkert???

Er det sikkert og man for ikke mulige reklamemer ind af døren vel???
Avatar billede proboss Nybegynder
16. december 2001 - 14:28 #1
Du skal ikke bruge dem har haft store problemer med af få penge udbtalt fra tradedoubler
Avatar billede freedom Nybegynder
16. december 2001 - 14:32 #2
ok, kender du en anden side???
Avatar billede danielle Nybegynder
16. december 2001 - 14:34 #3
Hey!

Jeg har brugt tradedoubler, og har fået mine penge udbetalt, præcis det antal som jeg har tjent. De holder hvad de lover, der er bare mange der misforstår det der står på deres side. Nok fordi størstedelen af dem der bruger Tradedoubler ikke forstår sig på avanceret dansk ;).

Du får ingen nyhedsbreve eller reklamer fra dem, overhovedet. De er ærlige, ingen anledning til at bekymre sig dér.

- Danielle
mizzd.dk
Avatar billede freedom Nybegynder
16. december 2001 - 14:36 #4
cool
Avatar billede 4u2x Nybegynder
16. december 2001 - 14:41 #5
Jeg mener absolut det samme som danielle.... de holder hvad de lover... og du får ingen reklamer via mail eller lignende....
Plus at de udbetaler når du har tjent de penge man skal for at kunne få udbetalt dem...
Avatar billede proboss Nybegynder
16. december 2001 - 14:44 #6
Jeg mener stadig det jeg skrev jeg har stadig ikke fået min penge fra tradedoubler
Avatar billede freedom Nybegynder
16. december 2001 - 14:46 #7
tjener man godt??
Avatar billede carpediem Nybegynder
16. december 2001 - 14:47 #8
Jeg har også en del penge tilgode hos tradedoubler, men det er nu ikke deres skyld. Det er et af de programmer, som jeg var tilmeldt der ikke har betalt deres regning til Tradedoubler. Og Tradedoubler udbetaler ikke penge til partnere, før annoncøreren har betalt Tradedoubler, og det kan man vel ikke fortænke dem i.
Men ud over det ene program har jeg heller ingen problemer med Tradedoubler.
Avatar billede carpediem Nybegynder
16. december 2001 - 14:50 #9
>>tjener man godt??

Det kommer jo helt an på hvor mange besøgende dit site har, og hvordan du opbygger din reklame.
Avatar billede danielle Nybegynder
16. december 2001 - 14:50 #10
Om man tjener godt? Det kommer helt an på hvilket program du vælger. Jeg synes dog det er lidt ærgeligt, at man ikke længere tjener penge pr. unikke klik når man har tradedoublers eget program. Det trækker lidt ned...
- Danielle
mizzd.dk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
16. december 2001 - 15:03 #11
Det virker, thats all
Avatar billede itfree1 Nybegynder
16. december 2001 - 15:20 #12
Jeg har heller ikke fået min penge fra Tradedoubler og da jeg ringede til fik jeg af vide at de var ved at lukke og jeg kan forstå at de nu er oppe igen bare bare med et andet se nummer sidste er kun  noget jeg har hørt
Avatar billede freedom Nybegynder
16. december 2001 - 16:05 #13
og i er sikker de ikke sælger min adresse. Komme pemgene med check*???
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. december 2001 - 18:02 #14
Hos www.danban.com betaler programmerne forud, så man kan ikke blive snydt, af dem i hvert fald. Og der er mange flere programmer end hos TD, de bannere fra Tradedoubler tror jeg snart at folk kender.

Men Danban har så et trælst system man skal bruge, man kan ikke få lov til bare at få et banner og en url. Og så skal man tjene 50 kroner per partner for at få dem udbetalt.

Danban har dog nogle ting der får dem til at virke uprofessionelle i forhold til Tradedoubler, men de har så flere programmer at vælge i mellem.
Avatar billede freedom Nybegynder
17. december 2001 - 17:05 #15
kan man ikke få pemge udebetalt pr. klik nogen steder??
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. december 2001 - 17:25 #16
Danban har en del der betaler per. klik.
Avatar billede freedom Nybegynder
12. februar 2002 - 15:32 #17
lukker...