Avatar billede syskazper Nybegynder
16. december 2001 - 13:28 Der er 6 kommentarer

Webcam \"live\"

Hvordan laver jeg sådan at man kan se mig live på min hjemmeside: http://www.kvp.subnet.dk

Jeg har et Logitech QuickCam VC*

Er det er script, eller er det asp / php

# PixelKAV
Avatar billede pft Nybegynder
16. december 2001 - 16:51 #1
Jeg har en ven der har sin webkamera på sin hjemmeside, oppe i højre hjøre står der kabsoftware, det kan være du kan finde noget derinde.http://www.kabsoftware.com/kabcam.htm
Avatar billede syskazper Nybegynder
16. december 2001 - 20:37 #2
jeg kigger !

kender du til Spotlife.dk
Avatar billede 040471 Nybegynder
17. december 2001 - 08:39 #3
Sammen med de fleste web-cam\'s leveres den nødvendige software. Du skal nemlig bruge et program der både tager billederne enten ved bevægelse foran dit web-cam eller med et tidsinterval og som også kan oploade (FTP) til din hjemmeside server. Softwaren og web-cam\'et behøver ikke at være købe sammen. Det er faktisk ganske let at sætte op.

Jeg har et godt program til dette fra Creative - men jeg tror ikke, at det kan downloades via nettet, men jeg sender da gerne en kopi, programmet er nemlig ikke med licens, men kan frit kopieres.

040471
Avatar billede syskazper Nybegynder
17. december 2001 - 13:54 #4
Kender du til Spotlife.com det er sådan en konti jeg søger der inde men jeg kan ikke få det sat OP
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
17. december 2001 - 13:55 #5
www.ivista.com der kan du få det som www.camboy.dk
Avatar billede syskazper Nybegynder
17. december 2001 - 15:16 #6
Zyber kan du vise mig hvor på camboy.dk/bighouse.dk hvor man kan få en konti ?