Avatar billede safarimanden Nybegynder
16. december 2001 - 10:30 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

fildeling

Jeg har en fil som fylder 1,44 MB i zipformat. Den kan altså ikke være på en diskette. Hvordan deler jeg den, så den ene halvdel kommer over på en diskette og den anden halvdel på den anden?
Avatar billede resten Nybegynder
16. december 2001 - 10:31 #1
Avatar billede safarimanden Nybegynder
16. december 2001 - 10:33 #2
Huh??

Er det ikke noget man kan klare, uden at downloade noget?
Avatar billede resten Nybegynder
16. december 2001 - 10:35 #3
Nej desvære men fylder den 1,44 så passer det jo med en diskette.
Avatar billede safarimanden Nybegynder
16. december 2001 - 10:36 #4
resten->

Der kan kun være 1,38 på en diskette. I hvert fald hvis man højreklikker på drevet og ser på \"egenskaber\"
Avatar billede resten Nybegynder
16. december 2001 - 10:39 #5
Okey du har ret jeg måtte lige tjekke.
men er det en du skal gemme? eller have med
Avatar billede safarimanden Nybegynder
16. december 2001 - 10:41 #6
Det er en lille film jeg skal have med i skole i morgen. Lige nu ligger den på min HD.
Avatar billede resten Nybegynder
16. december 2001 - 10:46 #7
hmm ja det kan jeg sku da godt se hva nu hvis du sender filmen ned til disketten så mener jeg den ber om en til når den er fuld og fortsætter på den anden ? prøv det.
Avatar billede safarimanden Nybegynder
16. december 2001 - 10:59 #8
resten->

Det gør den faktisk ikke. Der står bare: \"Den fil der kopieres er for stor til destinationsdrevet\".

\"Indsæt en diskette med større kapacitet hvis muligt\".
Avatar billede resten Nybegynder
16. december 2001 - 11:01 #9
når okey så ved jeg sku ikke andet end du må hente det program der kan splitte dine filer op så de kan komme ned på de 2 disketter :)
Avatar billede sluppi Nybegynder
16. december 2001 - 11:08 #10
du kunne bruge et pakkeprogram (winzip, winrar, winace osv) og pakke det ned på flere disketter i en self-extract fil. det var da nemmere.
Avatar billede prodic Mester
16. december 2001 - 15:02 #11
Hvis du pakker filmen med winzip og du vælger a:\\ som destination for filen så beder den dig automatisk om at indsætte en ny diskette når den første er fuld.

Alternativt kan du prøve at pakke zip.filen med WinAce/WinRar - det kan være du kan få det til at passe med en enkelt diskette af den vej.
Avatar billede stolen Nybegynder
24. december 2001 - 02:43 #12
MAn kan udvide sin kapacitet til 1,66 MB på sin diskette- så skulle der gerne være plads nok til din film ;o)
Avatar billede resten Nybegynder
24. december 2001 - 02:44 #13
Hvordan ?
Avatar billede tgm Nybegynder
24. december 2001 - 02:52 #14
komprimer drevet
TGM