Avatar billede chris13 Nybegynder
06. april 2000 - 16:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Counter til at tælle alle sider hver for sig ????

Hvor finder jeg en counter til at tælle alle sider hver for sig så man kan se hvilke af ens sider der er set mest ??

mvh

Christian
Avatar billede barney Nybegynder
07. april 2000 - 00:10 #1
Jeg er ikke helt sikker på dette, men din udbyder, tilbyder sikkert en counter af en eller anden form, så er det "vel Bare" at ligge scriptet ind på hver side,(evt gem tælleren), den vil så tælle hver gang "siden" læses. kommer an på udbyderen, jeg lavede det selv ved teledanmark, og der virkede det
Avatar billede chris13 Nybegynder
07. april 2000 - 08:32 #2
Det er ikke helt det jeg vil have:

Det du siger vil tælle counteren 1 op hvergang en side ses. Det jeg gerne vil have er at jeg så og sige har en separat counter på hver side, så jeg kan se hvilke af mine sider der er mest interessante.
Avatar billede kim_bille Nybegynder
07. april 2000 - 12:44 #3
chris13> du må formulere spg'et lidt bedre, svaret på dit spg er stadigt barney's (det er også den måde jeg bruger)
Avatar billede chris13 Nybegynder
07. april 2000 - 13:02 #4
Kan du se hvilke af dine sider der er mest sete ?
Avatar billede kim_bille Nybegynder
08. april 2000 - 15:54 #5
Ja
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
11. april 2000 - 12:05 #6
Hejsa chris13

jeg ville nok bruge en customized ASp tæller som kan fortælle dig på en seperat side, hvilken side der er set mest, og hvor mange gange...  det skulle ikke være så svært!
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. april 2000 - 08:29 #7
Prøv at kigge på :
http://www.fus.fjends.dk/cgi/countshow.cgi

Dette er outputtet fra vores tæller som tæller forskellige sider på serveren. Hvis det er noget lignende det, så kan jeg sende dig kilde koden(CGI).

Hvis du ikke har mulighed for at køre CGI programmer selv så kan jeg gøre det for dig på fus.fjends
Avatar billede chris13 Nybegynder
13. april 2000 - 09:36 #8
cybermike: JA, det er sådan noget jeg gerne vil have. Du må gerne sende koden med instruktion på hvordan jeg benytter den.

daejml@post7.tele.dk

Grunden til at den blinker er det opdateringen ?

Kan den sættes til langsommere opdatering ?

mvh

chris13
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. april 2000 - 08:10 #9
Ja, det kan sættes til langsomere opdatering og det er grunden.