Avatar billede chriso Nybegynder
06. april 2000 - 13:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Morphing i 3ds max 3

Hvordan får jeg et objekt sphere til at morphe sig til et andet sphere. De to objekter har hver deres tekstur på, og disse skal også kunne ses i morphingen. Objekter er ikke af samme størrelse. Det der sker når jeg prøver er at den ændre sig bare i størelsen, men at  en dicideret morph effect udebliver, og tekturen fra det første objekt forbliver det samme. Jeg kan heller ikke morphe fra sphere til box. er det fordi objekterne er for langt fra hinanden ?

Måske der er et plugin til det !!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
06. april 2000 - 18:08 #1
Der findes et plug-in som hedder "Clay studio Pro" som vist kan gøre det du beder om...

Se http://www.digimation.com
Avatar billede geek Nybegynder
07. april 2000 - 09:01 #2
Før du morpher dine spheres skal du slå animation til og sætte den hen på f.eks. 100 frames. og derefter morphe dine spheres.

Jeg mener  ikke man kan morph objekter som har forskellige antal faces og der for virker din sphere - box morphing ikke
Avatar billede chriso Nybegynder
10. april 2000 - 16:24 #3
tak for svarene. her er jere points