Avatar billede zeno Nybegynder
15. december 2001 - 00:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan man sende al trafik der kommer til serveren til et bestemt site ?

Kan man sende al trafik der kommer til serveren til et bestemt site  ?

Jeg har en unix server med forskellige domains på
nu er spm kan jeg sende al udenlandsk trafik til et bestemt site på serveren uanset hvilket domain de vil ind på ?

Mvh
Zeno
Avatar billede morw Nybegynder
15. december 2001 - 04:42 #1
Hmm. Det bliver muligvis lidt svært. Hvad med at checke hvad sprog browseren er, og så give en side alt efter det?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
15. december 2001 - 08:39 #2
Det letteste er nok som morw skriver, at tjekke sproget.
Det kan du gøre med et javascript, der så sender videre til en side du definerer i scriptet, afhængig af sprog.

//Anders
Avatar billede zeno Nybegynder
15. december 2001 - 09:24 #3
Hej
sagen er jo at jeg vil have det lavet på
selve serveren og ikke på de forskellige sites ?

har i evt et script der kantjekke sproget ?
zeno
Avatar billede morw Nybegynder
15. december 2001 - 18:25 #4
apache har et modul der checker for sprog, ellers kan du jo se de headers browseren sender med et get request.
Avatar billede bluehorse Nybegynder
09. februar 2002 - 15:35 #5
Den besværlige måde at gøre det på, er at checke op, hvilke ip-serier der er danske og derefter lave et filter den vej igennem - men det er nok ikke besværet værd ;)
Avatar billede zeno Nybegynder
24. februar 2002 - 13:37 #6
Hej
ingen af delene kan lige bruges