Avatar billede trineax Nybegynder
14. december 2001 - 22:50 Der er 4 kommentarer

abit th7II-raid

jeg har lige faaet abit th7II-raid og den laver den der kode hele tide der hede FF, det betyder den ikke kan finde hdd. men jeg kan sagtens installere windows paa den osv det er lidt noget lort for den har en alarm der hele tiden bibber er der nogen der kan hjaelpe
Avatar billede kludedukken Nybegynder
14. december 2001 - 23:07 #1
Hvordan lyder alarmen ? - fremgår det ikke af manualen hvilken alarm det er ?

Kører du Raid eller er det en single disk ?
Avatar billede trineax Nybegynder
15. december 2001 - 21:07 #2
jeg kQre singel lige til at starte med og det er hvis bare en standard alarm. jeg har kigget manualen igennem mere end en gang men der staar ikke saa meget i den
Avatar billede kludedukken Nybegynder
15. december 2001 - 21:10 #3
Hvordab lyder den bibben ? - den er vedvarende men er det korte eller lange bip ? - og hvilken kombination ?
Avatar billede trineax Nybegynder
15. december 2001 - 23:26 #4
det er korte amnulance agtige lyde der kQre ud i  et, jeg skal se om jeg kan finde en microfon og optage lyden saa bagefter smide den paa netted som mp3. hvis det lykkes saa skriver jeg det lige