Avatar billede zune Nybegynder
14. december 2001 - 14:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

the sims cdkey

jeg har lige genindstaleret min computerog da alle mine cder ligger i en mappe har jeg ikke cdkey til the sims

vil du hjælpe mig
på forhånd tak
Avatar billede snowball Novice
14. december 2001 - 14:08 #1
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.

Det er Ekspertens frie rettighed til enhver tid at udelukke, herunder slette, eventuelle brugere, som ikke efterlever disse regler.

Snowball
Avatar billede snowball Novice
14. december 2001 - 14:09 #2
Så hvor godt du end kan forsvare dig selv, så luk hellere inden der kommer alt for mange \"hårde ord og bemærkninger\" ;)

Snowball
Avatar billede zune Nybegynder
14. december 2001 - 14:10 #3
hold din .... det er ikke ulovligt at spørge
Avatar billede snowball Novice
14. december 2001 - 14:12 #4
Det er jo netop det det er ifølge Ekspertens regler, makker !

Snowball
Avatar billede zune Nybegynder
14. december 2001 - 14:13 #5
s
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2001 - 14:13 #6
Hvis du har The Sims i original udgave har du vel også din CD-Key på en cd-case eller original-emballagen, ikke?
Avatar billede webdesigner Praktikant
14. december 2001 - 14:45 #7
>:(