Avatar billede ljoh Nybegynder
14. december 2001 - 10:25 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

XP og brænderprogrammer

Det er nu lykkedes mig at få xp op at stå, men nu er jeg kommet til det næste problem. Jeg skal installere et brænderprogram. Jeg har først prøvet med winoncd 5.0, derefter Nero.
Programmerne bliver fint installeret, men begge programmer fjerner mine cd-drev.
Nogen gode ideer?
Avatar billede holy-shit Nybegynder
14. december 2001 - 10:29 #1
Hvad vil du bruge de brænderprogrammer til >??

Det der som standaed i xp kan det meste, bla convetere mp3 filer om til wawe filer...
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2001 - 10:34 #2
Nero 5.5.5.1 skal du bruge eller den indbyggede brænderprogram
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2001 - 10:35 #3
Jeg har prøvet Roxio\'s Platinuk Basics som er beregnet til WinXP, men den kan jeg ikke anbefale.
Avatar billede kdn Nybegynder
14. december 2001 - 11:59 #4

Jeg bruger Easy CD Creator 5.0 med sidste opgraderinger, - 5.02b samt \"XP Ugrade\", kører fint !

//kdn
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2001 - 12:16 #5
kdn> Det er også fint, men mine brændinger kunne ikke læses af min bogtrykker, det kunne han med nero 5.5.5.1
Han kunne også læse dem jeg brændte med det indbyggede brænderprogram.
Avatar billede ljoh Nybegynder
14. december 2001 - 13:21 #6
Jeg har lige prøvet Easy creator, den fungerer også fint ved mig, men Wioncd og Nero har stadig nogle funktioner, der er yderst nyttige.
Avatar billede holy-shit Nybegynder
14. december 2001 - 14:49 #7
Hvofor svarer du ikke ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2001 - 14:54 #8
holy-shit> Det er nok fordi det ikke er så smart at se på det indbyggede brænderprogram, og det funker skam fint!
Avatar billede ljoh Nybegynder
14. december 2001 - 15:41 #9
Til Holy-shit
Jeg svarer skam også - læs venligst indlægget lige over dit.
Og som sagt har de andre programmer adskillige funktioner som det indbyggede ikke har, bl.a. lydredigering og iso-brænding.
Avatar billede kdn Nybegynder
14. december 2001 - 15:59 #10
Jeg \"savner\" også min WinOnCD 3.7, men jeg kan ikke få den til at virke under XP, - øv...

//kdn
Avatar billede magmusen Nybegynder
14. december 2001 - 17:03 #11
Jeg kører med NTI-CDMAKER 2000 Prof,kan varmt anbefales
Avatar billede resten Nybegynder
14. december 2001 - 18:42 #12
gør som retaxes siger brug nero 5,5 eller det indbygged brænder program.
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2001 - 18:55 #13
velkommen tilbage ;o)
Avatar billede holy-shit Nybegynder
14. december 2001 - 18:58 #14
Retaxes> Ja du har sikkert ret. ;o)
Ja jeg mener også at det der er som standard virker godt...
Avatar billede resten Nybegynder
14. december 2001 - 18:58 #15
Takker :)
hold da kæft hvor har jeg savnet jer :)
Avatar billede ljoh Nybegynder
14. december 2001 - 19:01 #16
Det er jo det der er mit problem, Nero fjerner mine drev.............
Avatar billede holy-shit Nybegynder
14. december 2001 - 19:01 #17
Resten> Du forsvandt lige før, er der bøvl med forbindelsen ??
Avatar billede resten Nybegynder
14. december 2001 - 19:03 #18
yeps ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2001 - 19:37 #19
Altså, man bliver sq helt nervøs for at ens CD-drev skal forsvinde, må heller lige checke dem.
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2001 - 19:40 #20
nej, de var der begge, gu ved om det smitter ;o)