Avatar billede munk Nybegynder
13. december 2001 - 23:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cerwin vega dc12

kan du finde noget om denne ht og hvor gammel er den mon.
Et par brugte af den slags for 3000kr er det et godt køb??

På forhånd tak
Avatar billede munk Nybegynder
14. december 2001 - 00:33 #1
grunden til at der gives så mange point er at jeg skal beslutte mig for køb inden imorgen.
Ved godt at det er sindsygt at give så mange points men dette er også OT.
Ps: har prøvet på diverse newsgroups dog uden svar...
Avatar billede condor Nybegynder
14. december 2001 - 00:41 #2
Hej
selve højtaleren vil jeg tro er omkring 12 år måske nogle år ekstra på bagen!! hæng mig ikke op på det.
da de i sin tid blev solgt gennem hi-fi klubben var der stor efterspørgsel på den, grunden var at dc9érn blev helt ekstrem populær efter at de revende væggene i enten palads/ imperial biografen under premieren på \"jordskælv\"

så det blev jo hurtigt en ht som kunne klare selv de væreste ting :o)

dc12éren er en mere velspillende ht. end dc9éren. en allround ht kan man vist kalde den for.

prisen på de 3000.- hmmmmm til den pris skal de være meget meget pæne og der må overhovedet ingen ting være at se på membranerne!!!

jeg har før set dem prissat til 1500 =>2500 i bl.a den blå avis m.m
så 3000 er nok lige i overkanten.
Avatar billede munk Nybegynder
14. december 2001 - 00:43 #3
Du er en guttermand. Jeg har taget dine oplysninger til efterretning.

TAK for det...God Jul
Avatar billede condor Nybegynder
14. december 2001 - 00:51 #4
takker og i lige måde :o)