Avatar billede donslund Nybegynder
13. december 2001 - 13:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HP Brænder

Er der nogen der kender en god HP Brænder. Den skal være ekstern og kunne køre både USB og SCSI(?)

Der er ikke rigtig nogen maxpris, så kom med et godt bud på en brænder.
Avatar billede mixter Nybegynder
13. december 2001 - 13:26 #1
Jeg tror ikke at du går forkert i byen ved at vælge HP i det hele taget. Jeg har brugt flere af deres produkter i årevis - lige fra scanner til camera,printer,brænder osv., og der har aldrig været problemer.
Avatar billede jailbird Nybegynder
13. december 2001 - 13:27 #2
Et godt råd: Hold dig langt væk fra eksterne brændere. De er dårlige af h..... til

Du kan få en Plextor-brænder (24 speed) til 1400 med dansk software - den er kanon.

Jeg kan varmt anbefale den. Hvis du søger ekstern brænder fordi du ikke kan finde ud af at indsætte en, så er det ikke så svært. Der er også en brugsanvisning med. Det handler om 4 skruer...

MVH

Jailbird
Avatar billede jailbird Nybegynder
13. december 2001 - 13:28 #3
prøv at tjekke www.plextor.be
Avatar billede summer Mester
13. december 2001 - 14:02 #4
Det er nok lidt smag og behag hvilken brænder, man
synes om. F.eks. har jeg en intern Ricoh 12x10x32
med Nero software på dansk og jeg kan ikke forestille mig nogen er bedre :)
Som jailbird skriver er der ikke nogen probs med install. Lad dig ikke forvirre af de forskellige
krølkabler/IDE-kabler i maskinen. Der er udførlig
anvisning med brændere - min ialfald.
Avatar billede donslund Nybegynder
13. december 2001 - 15:32 #5
Den skal kunne flytrtes fra maskine til maskine. Derfro ekstern.
Avatar billede kastrup Nybegynder
13. december 2001 - 18:05 #6
Hvis du skal have en ekstern så skal du være hurtig hvis altså det skal være en HP for jeg har hørt noget om at de ikke bliver lavet mere. Og så Kan man vidst kun få dem som 4 speed til USB