Avatar billede maloue Nybegynder
13. december 2001 - 12:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

mappestruktur

hvem kan hjælpe mig?!
Min præsentation indeholder links der åbner pop-up windows(dir-filer)der indeholder diverse billeder og videos. Lingoen ser således ud:
openWindow \"fest\"
Efter brænding af cr-rommen kan projektoren imidlertid ikke finde disse windows medmindre jeg placerer dem alle i roden sammen med autorun og selve exe.filen. Dette skyldes selvfølgelig at jeg har alt i den samme mappe, mit spørgsmål er nu:
hvis jeg laver en mappe til disse filer der skal poppe op og smider filerne derind - hvad ændrer jeg så i lingoen på det link der åbner dem?! - Jeg kan jo ikke skrive openWindow mappenavn \"fest\"....
Avatar billede Peter Praktikant
13. december 2001 - 12:21 #1
hvad med openWindow \"mappenavn/fest\"
Avatar billede maloue Nybegynder
13. december 2001 - 12:28 #2
j ved d ikke, kan ikke prøve her så ville bare høre om der var en der var sikker!
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. december 2001 - 12:59 #3
Du skal bruge:

open window \"@/mappenavn:fest\"
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. december 2001 - 13:01 #4
Jeg har testet den, så den skulle være helt 100%
Avatar billede stormester Nybegynder
13. december 2001 - 15:23 #5
tino bh, du mener vel \"@/mappenavn/fest\".
\":\" er til mac?
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. december 2001 - 16:29 #6
ok det er fordi jeg ER på mac! Det havde jeg ikke lige set!
Avatar billede maloue Nybegynder
13. december 2001 - 22:22 #7
jeg prøvede petter78\'s forslag og det ser ud til at virke - jeg forstår ikke helt hvad @ skal være der for...
Avatar billede Himbear Nybegynder
14. december 2001 - 00:31 #8
hmm... petter78\'s forslag burde ikke virke! Det testede jeg også, men hvis du kan få det til at virke ... fint :)

Kig under \"path\" i index i help\'en!

Avatar billede Himbear Nybegynder
14. december 2001 - 00:34 #9
@ står for den mappe din film er placeret i!
Avatar billede Peter Praktikant
14. december 2001 - 11:52 #10
tfp
Avatar billede Himbear Nybegynder
14. december 2001 - 12:32 #11
?