Avatar billede fokmann Nybegynder
13. december 2001 - 09:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bios flash af ECS k7s5a

Jeg har flashet mit MB med det nyeste flash program og den nyeste opdate (Aminf329.exe og 011121.rom) Alt så ud til at gå perfekt, programmet kunne se den gamle bios og den nye version var ok, så jeg trykkede enter. Derefter sort skærm og 2 bip igen og igen. Jeg har prøvet at boote op kun med grafikkort i (ingen diske) men så kommer der 8 bip som skulle betyde intet grafikkort.
Avatar billede access-idiot Nybegynder
13. december 2001 - 09:48 #1
Har du tjekket at det ikke har noget med dine RAM at gøre ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. december 2001 - 10:24 #2
Prøv at tage batteriet ud et øjeblik, husk i bios at Loade Default Setup, klokken og dato samt dine HDD, der skal autodetectes.
Avatar billede fokmann Nybegynder
13. december 2001 - 18:30 #3
access-idiot/Retaxes: Jeg har leveret boardet tilbage til forhandleren, som kigger på det.
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. december 2001 - 19:19 #4
fokman> Det er ok, nok også det bedste du kan gøre, en død bios er noget skod.
tak for points

www.fotx.net/retaxes