Avatar billede einherjeren Nybegynder
12. december 2001 - 21:52 Der er 6 kommentarer

Køler?

Hvilke kølere er de bedste (ikke dem over 1000 hvis de fås
Avatar billede kludedukken Nybegynder
12. december 2001 - 21:57 #1
Denne køler har jeg selv. Den giver mulighed for at køle både støjsvagt og effektivt : http://www.studiedata.dk/product.asp?product=76&page=1 (går ud fra der er tale om Socket A).

Test : http://www.hardwaretidende.dk/hard/story/01/05/22/1386173
Avatar billede einherjeren Nybegynder
12. december 2001 - 22:07 #2
er det ikke irreterende at flytte den hver gang så(er den let at monterer og afmonterer
Avatar billede kludedukken Nybegynder
12. december 2001 - 22:11 #3
Nu flytter jeg ikke på min så ofte men har nu gjort det uden at afmontere den.
Den er dog uanset hvad ganske ligetil at af- og påmontere så det vil ikke være noget problem.

Vejet mod den suverene køleevne er det også en lille omkostning. - Synes jeg.
Avatar billede sila Nybegynder
13. december 2001 - 09:32 #4
Prøv og tjek Zalman kølerne!!!!
De findes også på Studiedata!!
Avatar billede kludedukken Nybegynder
13. december 2001 - 09:56 #5
Zalman kølere er også omfattet af testen jeg har linket til - og de klarer den ikke overbevisende.
Avatar billede tezz Nybegynder
19. december 2001 - 11:24 #6
Jeg kan anbefale endnu en side som kan hjælpe dig med at finde en optimal køler: www.tomshardware.com