Avatar billede nosferatuc Nybegynder
12. december 2001 - 19:28 Der er 8 kommentarer

Køler på Geforce 2 MX kører af lort ;-{

HeY.. jeg har lige lånt et Geforce 2 MX fordi at mit MX 400 &4 Mb er til reperation. Og jeg har det problem at hvergang den kommer igang så tror jeg den kører fór hurtigt og den går i stå, og det er jo træls fordi at den bliver sq mega varm....

Såååeh.... Plz Help !!!
Avatar billede kludedukken Nybegynder
12. december 2001 - 19:34 #1
Kølerne på Grafikkort og chipsets osv. er desværre tit af en dårlig kvalitet. Det lyder som om den er slidt og der er derfor ikke meget andet end at købe en ny - og det ved jeg ikke hvad du siger til, da det er et du kun har lånt :o)
Avatar billede kludedukken Nybegynder
12. december 2001 - 19:38 #2
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2001 - 22:20 #3
http://www.rocketdownload.com/Details/Util/pstrip.htm

hent programmet powerstrip, så kan du skruge lidt ned for ydelsen!
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
12. december 2001 - 23:03 #4
heeh... den køler som du viser der har jeg på mit andet kort Kludedukke !
Avatar billede kludedukken Nybegynder
12. december 2001 - 23:22 #5
Der kan man se :o)
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
13. december 2001 - 14:17 #6
hihi
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
13. december 2001 - 14:17 #7
Men jeg gider sq ikke til at købe en ny Køler til et grafikkort der ikke er mit !
Avatar billede kludedukken Nybegynder
13. december 2001 - 14:38 #8
Nope, det var også det jeg formodede i mit første indlæg. - Men det er eneste løsning, da det er årsag til støjen.