Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
12. december 2001 - 13:08 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Koppens organer....

Hej...

Det lyder nok lidt mærkeligt. men jeg vil gerne hvide hvor man(hvis man skal) skal skyde sig selv henne uden at komme videre til skade.

Jeg har hørt at der findes nogle sjove steder i ens krop hvor der ikke er nogle organer. Man kunne jo bare skide sig selv i benet eller hånden, men så kan man resikere at ikke kunne gå eller bruge hånden.

Nogle forslag ?
Avatar billede phrozia Juniormester
12. december 2001 - 13:09 #1
Spørg din læge...
Avatar billede disky Nybegynder
12. december 2001 - 13:10 #2
prøv hovedet.

Ud fra det spørgsmål kunne man tro det var tomt :))

Sorry kunne ikke nære mig
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. december 2001 - 13:11 #3
en kop har ikke organer - med mindre du kalder en hank et organ... :)
Avatar billede prodic Mester
12. december 2001 - 13:12 #4
Skide sig selv i benet??? - det vil jeg da gerne vide hvordan man gør.
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
12. december 2001 - 13:12 #5
ahhh....jeg mer \"KROPPENS\" pis, jeg glemmer altid R\'et...når men i hved hvad jeg mener.
Avatar billede cholm Nybegynder
12. december 2001 - 13:13 #6
Er der nogle nye sjove piller i omløb ? En kop md organer, og en mand der vil SKIDE sig selv i benet....:-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. december 2001 - 13:15 #7
en skidekop???
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. december 2001 - 13:15 #8
stikker lige cholm et \"e\" til at sætte mellem \"m\" og \"d\"*LOL*
Avatar billede phrozia Juniormester
12. december 2001 - 13:19 #9
Hahaha...

Jeg bliver liiiige nødt til noget!!

\"En annen dag jeg gå på Bakken, jeg gå hen i skidetelt, der hvor man
kan skide på bjørne.
Jeg si te manden der, jeg vil gerne skide.
Han si: ja toiletter lig derover.
Jeg si te ham: nej jeg gerne skide på di der bjørne.
Han si: du ikk skide på di der bjørne.
Jeg si: at han misforstå, jeg vil gerne knalde hans bjørne.
Så han si te mig, at jeg ska komme væk og jeg være pervers stødder.\"

- Citat fra en Cirkus Revy.

Mon det er den samme person? :)
Avatar billede Chewie Novice
12. december 2001 - 13:19 #10
Hold kæft en grineren jeg fik da læste det her spm/svar/kommentar *LOL*
Avatar billede cholm Nybegynder
12. december 2001 - 13:23 #11
ztyxx >>> Tak for hjælpn - Jeg har godt nok undrt mig en dl over dt hul dr r imllm W og R på mit kyboard...:-)

/cholm
Avatar billede freeman Nybegynder
12. december 2001 - 13:24 #12
hehe.. humoren flyver højt over Eksperten idag :-)
Avatar billede snowball Novice
12. december 2001 - 13:26 #13
cholm: Hvordan kan du så skrive \"Jeg har godt\" !? ;)

Snowball
Avatar billede phrozia Juniormester
12. december 2001 - 13:27 #14
Haha...

Damn, dagens griner!!

*roflmfao*
Avatar billede jones_net Nybegynder
12. december 2001 - 13:29 #15
Man skulle jo tro, at det snart var weekend...

Men hvad med at lave et indlæg på Sundhed.dk eller lign. det kunne jo være, at de var mere kvalificerede til at svare... Selv om Disky nu nok er ´meget tæt på et rigtigt svar;-)

/J
Avatar billede and.vang Nybegynder
12. december 2001 - 13:31 #16
Jeg tror det går ud over høresansen lige meget hvor man skyder sig. Medmindre der er lyddæmper på kanonen...

/Anders
Avatar billede jones_net Nybegynder
12. december 2001 - 13:33 #17
And.vang>>Nej, ikke helt...

En M16 A2 er faktisk meget lydløs - godt er det et gevær, men det er ikke så stort, at du ikke kan ramme dig selv...

/J
Avatar billede langben Nybegynder
12. december 2001 - 13:34 #18
Brug en kartoffelpistol - så kommer du ikke synderligt til skade, men skal nok vaske tøj bagefter.
Avatar billede jones_net Nybegynder
12. december 2001 - 13:38 #19
Men helt seriøst, så vil jeg tro, at du kan skyde dig selv i de fleste store muskler (balden, låret, overarmen, lægmuskelen osv.) bare du ikke skyder hele muskelen over - så længe der er lidt, som stadig hænger sammen, så skal det nok gro sammmen igen:-)

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
12. december 2001 - 13:41 #20
Og så skal du vel at mærke ikke ramme nogle knogler, for så er det lidt noget skidt...

/J
Avatar billede cholm Nybegynder
12. december 2001 - 13:44 #21
Lad os endelig høre resultatet af skudepisoden !

/cholm
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. december 2001 - 13:58 #22
jones_net  >> Nu styrer du dig sgu. \"så vil jeg tro\", vi snakker ikke om en computer der kan formateres hvis det går galt, vi snakker om et menneske - du skal ikke \"tro\" noget som helst.

Hvis jeg giver et råd der ender med en harddisk der brænder sammen... det kan jeg leve med. Men hvis jeg giver et råd til en (sindsforvirret) dreng der senere går ud og skyder sin arm af... ja det vil jeg ikke have noget med at gøre.
Avatar billede jones_net Nybegynder
12. december 2001 - 14:11 #23
Klap nu lige giraffen TommyF!!

Du tror sq da ikke for alvor, at emulatorspil.dk har tænkt sig og gå ud i baghaven og skyde sig selv i armen?????

Og hvis han endelig gjorde det, så er mit forslag sq da bedre end Disky\'s - ved mit overlever han sq da!!!

/J
Avatar billede dar Nybegynder
12. december 2001 - 14:48 #24
Jeg har ikke regnet ud hvordan han vil skyde sig selv uden at komme til skade. Og jeg har fanme heller ikke regnet ud HVORFOR!
Avatar billede dar Nybegynder
12. december 2001 - 14:48 #25
Det virker i det hele taget ret lamt. Især det med at skide sig i hånden eller benet... *roflmaotid*
Avatar billede jones_net Nybegynder
12. december 2001 - 14:53 #26
Vi andre ved heller ikke hvorfor, men det er tråde som denne, der gør hverdagen lidt sjovere!!!

Det IIS kursus jeg sidder på lige nu er praktisk talt færdige af grin alle sammen, og undervisningen er gået totalt i stå...

/J
Avatar billede phrozia Juniormester
12. december 2001 - 17:41 #27
roflmaotid

Rolling On Floor Laughing My Ass Off T??? I??? D???

\'till I die?

Meget logisk i det her tilfælde.. :)
Avatar billede dar Nybegynder
12. december 2001 - 17:49 #28
phrozia>> Yup
Avatar billede rfogh Nybegynder
12. december 2001 - 19:29 #29
emulatorspil>> Skyd dig i ballen... lige midt over, så du laver 4 huller ;o)
Så kan du heller ikke sidde ned i 3 måneder og dermed heller ikke komme i skole... Meget praktisk, sådan set...
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
13. december 2001 - 00:22 #30
Man kan ikke skyde sig selv nogen steder uden at skade kroppens organer. Huden er også et organ, men du ku fx. lade håret gro og skyde det? Eller få en negl, som ham der i Kina, der har en negl på en halv meters penge. I stedet for at bruge negleklipper ku\' du så skyde neglen af. Negle og hår er ikke organer! En go\' krimi, der ku\' komme ud af det: Mordet på Emulatorspil.dks Hår
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
13. december 2001 - 09:28 #31
nå...men ikke noget jeg kan bruge til noget...så MOJN!

Indlægget er lukket.