Avatar billede frakkel Nybegynder
12. december 2001 - 10:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

ME vil ikke boote op :(

Jeg har en maskine på mit arbejde jeg ikke kan få til at starte op, det ser ud som om den har smidt systemet eller noget, hvordan kan jeg få maskinen til at starte op i fejlsikret tilstand ? eller er der en måde fra dos hvorpå jeg kan gendanne systemet?

Det er første gang jeg har brug for hjælp her på eksperten.dk så jeg håber det går godt, jeg har læst meget herinde de sidste par dage, fed side!

På forhånd tak
Avatar billede sluppi Nybegynder
12. december 2001 - 10:07 #1
har du prøvet:
fdisk /mbr eller
scanreg /restore /fix
Avatar billede frakkel Nybegynder
12. december 2001 - 10:15 #2
hvordan bruger jeg restore fra dos ?
Avatar billede sluppi Nybegynder
12. december 2001 - 10:21 #3
det var 2 kommandoer jeg skrev. prøv at skrive dem som de står.
Avatar billede frakkel Nybegynder
12. december 2001 - 10:27 #4
ja, tak....men der er desværre intet af det der hjælper, men jeg kan se at alle filerne stadig ligger på min hd, det er jo bare hvordan jeg får den startet op
Avatar billede face Nybegynder
12. december 2001 - 10:39 #5
Når du booter op på WinME cdrom\'en er der ikke en repair funktion? (Har dog aldrig kørt Many Errors selv, men kender en del der har haft problemer med det skidt)...
Avatar billede frakkel Nybegynder
12. december 2001 - 10:41 #6
det må jeg prøve.....
Avatar billede face Nybegynder
12. december 2001 - 10:44 #7
I win2k kan man vælge sidst fungerene konfiguration, ved at trykke F8 under opstart kan man ikke det i WinME?
Avatar billede frakkel Nybegynder
12. december 2001 - 10:46 #8
nej desværre....jeg ved ikke om det er fordi det er ME, eller fordi det er Dell maskiner, med deres egne konigurationer af Win, bios etc...
Avatar billede face Nybegynder
12. december 2001 - 10:49 #9
hmm... Derfor burde du da alligevel kunne vælge det... Fik du da svar på dit spg?
Avatar billede frakkel Nybegynder
12. december 2001 - 10:52 #10
det ved jeg ikke endnu, jeg er ved at prøve at lave en recovery fra ME install cd´en
Avatar billede frakkel Nybegynder
12. december 2001 - 11:37 #11
Mange tak, Face, det virkede :)
Avatar billede face Nybegynder
12. december 2001 - 12:33 #12
kult... Det var så lidt =)
Avatar billede tvd Nybegynder
13. december 2001 - 17:41 #13
Jeg har også WIN ME, og har også søgt efter en repair funktion. Hvor finder du den henne ??