Avatar billede kazap Nybegynder
04. april 2000 - 08:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kvæk3 driller..hjælp

Til De Store Hoveder

Jeg er den lykkelige ejer af Quake Arena, men det er min ´puter da heldigvis ligeglad med..den vil nemlig ikke åbne det.
Jeg får en fejlmeddelelse der siger "couldn´t load primary (vist nok) cfg." Og så sker der ellers ikke mere den dag.
Da min manual er blevet spist af en trold håber jeg på hjælp her.
Avatar billede snowball Novice
04. april 2000 - 08:34 #1
Og du har selvfølgelig prøvet at geninstallere ?!?!?!

Snowball
Avatar billede jumper Nybegynder
04. april 2000 - 08:38 #2
"Da min manual.." *G*

Jaja, indrøm det nu bare, du har installeret en cracked version og nu kan du ikke få lortet til at virke *GG*

/Thor
Avatar billede i11uzion Nybegynder
04. april 2000 - 12:13 #3
Øhm prøv at se om du har i fil i din "baseq3"-mappe som hedder noget med "config.cfg" eller lignende. Hvis du har det, så åbn den i notepad og kopier alt ind ved hjælp af ctrl+c.

Herefter laver du et nyt dokument, hvor du paster alt din tekst ind (ctrl+v), og så gemmer du filen "autoexec.cfg" og smider den ind i dit "baseq3"-bibliotek.

Nu skulle der være en chance for at det virker, og hvis det ikke gør, så smid en email på i11uzion@yahoo.dk, så skal jeg sende dig en config fil, som så måske virker... :)

Avatar billede kazap Nybegynder
04. april 2000 - 14:32 #4
M,kay i11uzion (bøvlet navn) det prøver jeg.
Jeg skal godt nok lige hjem til min egen ´puter så det bli´r ikke før i aften.
>jumper hvordan kan du tro sådan noget om dine medmennesker? Tsk tsk, skam dig..
Avatar billede i11uzion Nybegynder
04. april 2000 - 14:49 #5
kazap>>> Hahaha, hvor svært er det nu lige at det er at skrive "i11uzion"???

ikke særlig svært... :)

i11uzion
Avatar billede i11uzion Nybegynder
04. april 2000 - 14:49 #6
:)
Avatar billede jimsim Nybegynder
05. april 2000 - 10:29 #7
Den hedder q3config.cfg.
Og vis man sletter den, eller omdøber den til feks q3config_old.cfg, laver q3 selv en ny q3config.cfg
Som i11... forslå kan man lave en autoexec, men så skal du ikke tage hele din q3config og paste ind, da autoexec bliver læst ind efter q3config. Og den config du har nu tyder på en eller anden fejlindstilling, og den vil du bare føre over i autoexec.
Generelt plejer jeg at skrivebeskytte min config. Og så lave en autoexec til mine ændringer.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
05. april 2000 - 15:30 #8
... Virker det ikke mere som om at den helt mangler???
Avatar billede kazap Nybegynder
06. april 2000 - 09:14 #9
You lost med guys..
Jeg håber ikke I forventer jeg skal forstå et hammerslag af hvad I snakker om?
På grund af arbejde har jeg desværre ikke haft tid til at teste i11uzions forslag endnu..men det kommer - om ikke andet så når jeg bliver pensioneret eller besvimer af overanstrengelse.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
10. april 2000 - 13:49 #10
kazap>>> Hvad snakker du om?!?!?
Avatar billede kazap Nybegynder
10. april 2000 - 14:06 #11
Taler bare i vildelse..thats all.
Jeg har givet dig pointene som tak for din indsats, selv om jeg ikke har fået prog. til at køre endnu.
Nu har jeg nemlig fået et andet (spil)problem.
En eller anden - måske en trold? - har smidt en version (lad os kalde den sådan) af Half-Life Opposing Force ned i min postkasse. Desværre har min ukendte velgører bare liiige glemt det lille stykke tape med autencitetskoden, men sådan kan det jo gå.
Avatar billede jimsim Nybegynder
10. april 2000 - 15:21 #12
hmm...
Avatar billede kazap Nybegynder
11. april 2000 - 08:18 #13
hmmm hvad?
Drager du min oprigtighed og hæderlighed i tvivl jimsim?
skam dig..