Avatar billede greenstreet Nybegynder
11. december 2001 - 23:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Resize billeder i ThumbPlus

Kan nogen af jer fortælle mig hvordan jeg i ThumbPlus kan resize og komprimere flere jpg-billeder på een gang?
Avatar billede edgein Nybegynder
13. december 2001 - 11:18 #1
Skift til ACDSee 4.0
Avatar billede greenstreet Nybegynder
17. december 2001 - 23:51 #2
OK - men kan du så fortælle mig, hvordan jeg gør det i ACDsee?
Avatar billede edgein Nybegynder
21. december 2001 - 00:01 #3
Undskyld jeg først svarer nu, har ikke været hjemme. Så hvis du selv har fundet frem til det, så er her hvad du kan gøre.

Du markere først de billeder du vil resize. Genvejstasten for resize er Ctrl+R der kan ændre størrelsen dog ikke hvor meget de skal komprimeres.
Hvis de kun skal komprimeres så brug funktionen Convert genvejstasten er Ctrl+F eller højreklik. I menuen der kommer op kan du vælge fil-format,samt sætte komprimeringsgraden inde i \"Format Settings\".