Avatar billede lisean Nybegynder
11. december 2001 - 15:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FrontPage til Mac

Findes FrontPage programmet til Mac
Avatar billede claude Nybegynder
12. december 2001 - 09:55 #1
Nej
Avatar billede nicolai_thomsen Nybegynder
22. januar 2008 - 14:34 #2
Jo, det findes rent faktisk i en gammel version (Frontpage 1.0 for mac)!
Men det er så ubrugeligt at man overhovedet kan undre sig at det er kommet gennem en beta-test :-)

Alternativerne til mac er heldigvis bedre en Frontpage. Tjek Adobe Dreamweaver, GoLive, iWeb m.m.
Golive laves ikke mere, men kan stadig købes rundt omkring på nettet. Dreamweaver er meget prof., hvor iWeb henvender sig mere til den uerfarne/private bruger.
iWeb er en del af iLife (i skrivende stund iLife 08).