Avatar billede bundgaard Nybegynder
11. december 2001 - 13:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver til Netkort Win98

Jeg mangler en driver til et Realtek 8139 Fast Ethernet kort...

Eller dvs..jeg fandt en på deres hjemmeside, og da den så beder en om at sætte Win98 cd\'en i siger den at den ikke kan finde filen \"arp.exe\"...er det min windows cd eller driverne der er noget galt med?
Avatar billede sluppi Nybegynder
11. december 2001 - 13:58 #1
har du prøvet når den spørger efter cd\'en at give den stien:
c:\\windows\\inf
eller
c:\\windows\\system
der ligger faktisk mange gange de ting den vil bruge fra cd\'en
Avatar billede surveytiger Nybegynder
11. december 2001 - 14:00 #2
Well, hvis den ikke ligger i dit C:\\windows bliblotek eller er på CD\'en kan jeg da hurtig maile den til dig! *S*
Avatar billede egadm Nybegynder
11. december 2001 - 14:06 #3
den ligger i net8.cab filen på din windows 98 cd
Avatar billede bundgaard Nybegynder
11. december 2001 - 14:13 #4
okay..nu fik  jeg det installeret...

men der kommer fejl meddelser når man starter op..der er flere filer der mangler...

jeg kan godt komme på internettet med det (gennem LAN) men ikke komme ind på andre computere?
Avatar billede sluppi Nybegynder
11. december 2001 - 14:22 #5
nu hvor du har fundet arp.exe.
så prøv af installer og geninstaller dit netkort + drivere
Avatar billede bundgaard Nybegynder
11. december 2001 - 14:25 #6
hmm..havde jeg faktisk prøvet :D

men nu virker det..smid lige et svar sluppi ;)
Avatar billede sluppi Nybegynder
11. december 2001 - 14:27 #7
et svar
Avatar billede bundgaard Nybegynder
11. december 2001 - 14:30 #8
takker :D