Avatar billede Slettet bruger
02. april 2000 - 22:28 Der er 10 kommentarer

Hvor kan man leje en OK web server?

Kender du nogle adresser hvor man kan leje en ok hurtig og god web server?
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
02. april 2000 - 22:38 #1
Prøv Infopaq du betaler 250 kr. som er et beløb som betales til DK Hostmaster for at du kan få dit domæne navn, det er et engangsbeløb.
Så tilbyder Infopaq gratis at hoste dit domæne mod at få et lille banner på din side(du kan se det på www.drean.dk).

Så er der blevet indført en ny regel som betyder at du skal betale 40 kr. om året for at have dit domæne.

men du betaler ikke noget til Infopaq
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
02. april 2000 - 22:43 #2
Jeg har to domains hos infopaq.dk... Det endste er at sige til dem er at de nok er blevet for langtsomt...

Adresserne er:

Http://www.ecardz.dk
Http://www.tsp.dk
Avatar billede spacey Nybegynder
02. april 2000 - 23:42 #3
Jeg har snakket med MCP på icq og det han søger er ikke bare at få hosted et site, han vil selv være udbyder.
Avatar billede spacey Nybegynder
02. april 2000 - 23:44 #4
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
02. april 2000 - 23:49 #5
Hejsa

Uhmm Viborgnet, er alt for dyre, azero er billigere, kan nøjes på:
http://azero.dk/bestil/default.asp?saelger=KDJ23-RIPE

De tager 995 kroner, for at få en webserver hostede altså sin helt egen server... Billigere gøres det vist ikke i Danmark...
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2000 - 10:36 #6
Alt det lort med Virobrgnet & Azero holder ikke, de er for dyre, prøv i stedet http://www.dht.dk. Det er danmark bedste, mener jeg, jeg har været kune hos viborgnet, alt for dyrt, og så hos Azero, der er severene altid nede :(
Avatar billede mailbox Nybegynder
20. april 2000 - 23:53 #7
Infopaq er igang med at opgradere deres linje til 4mbit istedet for 2mbit
Avatar billede freeman Nybegynder
22. april 2000 - 16:50 #8
Hvis du finder et godt tilbud, vil jeg helt sikkert gerne være med til at dele den.. Jeg har fundet nogle tilbud, så du må meget gerne maile til mig, så kan vi sikkert finde en god løsning..
Min email er karsten@webii.dk
Avatar billede yezper Nybegynder
30. maj 2000 - 00:12 #9
Skal du bruge Unix eller NT?
Jeg kan godt fikse et tilbud sammen til dig. Serveren bliver placeret i USA til billige penge.
F.eks.:

Intel Celeron 400 MHz, 64 MB Kingston ECC RAM, 6.4 GB Seagate, 30 GB trafik/md., 16 IP numre, Red Hat Linux ell. Win NT
Oprettelse: 3000, pr. måned: 2200

eller:

Intel Pentium III 450 MHz, 128 MB Kingston ECC RAM, 13 GB Seagate, 50 GB trafik/md, 16 IP numre, Red Hat Linux ell. Win NT.
Oprettelse: 3000, pr. måned: 3500

Håber det var svar nok.
Skriv tilbage, hvis det har interesse. Jeg kan også finde andre løsninger til dig, der måske ville passe bedre til dine behov.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
11. oktober 2004 - 00:44 #10
hmmm måske på tide at lukke