Avatar billede mkjeldmark Nybegynder
11. december 2001 - 00:54 Der er 7 kommentarer

stadig virker mit lydkort

jeg troede alle problemer med mit lydkort var løst men hver gang com slukkes eller genstartes virker det ik og skal inst igen det tager som regel en 4-5 gange fæør jeg har lyd på igen det er sb live 1024 får en fejl kode 12 det sidder i 3 pci slot har ik meget hardware
Avatar billede zhark Nybegynder
11. december 2001 - 01:43 #1
Jeg ved fejl code 12 siger: denne enhed kan ikke finde ledige I/O, men det er jo ikke nok!
Du har vel ikke et mobo med indbygget lydkort - som ikke er deaktiveret i bios? Jeg vil da også foreslå du fjerner det i OS og flytter det til andet PCI slot.
Avatar billede zhark Nybegynder
11. december 2001 - 02:05 #2
Du skulle kunne finde XP drivere her:
http://www.soundblaster.com/support/drivers/
Avatar billede mkjeldmark Nybegynder
11. december 2001 - 08:44 #3
jeg har de nyeste driver har ik onboard lydkort hvad mener du med at flytte det?og fjerne det i os
Avatar billede nhb Nybegynder
11. december 2001 - 12:03 #4
husk at inst. driver til dit bundkort
Avatar billede mkjeldmark Nybegynder
11. december 2001 - 13:27 #5
hvad mener du med driver til mit bundkort
har den nyeste bios
Avatar billede nhb Nybegynder
11. december 2001 - 15:48 #6
der er sikket nogle inf filer du skal inst. eller skal du prøve at skifte slot på bundkortet
Avatar billede mkjeldmark Nybegynder
11. december 2001 - 16:44 #7
inf hvor finder jeg dem og hvad gør jeg med dem?