Avatar billede k_k_p Nybegynder
10. december 2001 - 22:06 Der er 5 kommentarer

Konvertering til VCD

Er man bekendt med en \"let\" måde hvorpå man kan konvertere almindelige .mpg filer til en VCD skive til afspilning i en DVD..? Har prøvet med bla. CD-Creator, men med fejl i retning af \"prøv med en Encoder der understøtter Video Cd encoding\"
Avatar billede maxium Novice
10. december 2001 - 22:08 #1
Avatar billede prodic Mester
10. december 2001 - 23:24 #2
Avatar billede rebus Nybegynder
10. december 2001 - 23:29 #4
Hvis du har en .mpg fil så er det dem man bruger til videocd.
Du kan prøve med andre brænde programmer, som Nero og Winoncd dem har jeg haft gode erfaringer med.
Det kan også være at der er en fejl i din .mpg fordi den er konveteret forkert.
Avatar billede k_k_p Nybegynder
10. januar 2002 - 00:27 #5
Jeg synes ikke rigtig at der var noget af det som duede for alvor - Konverteringstiden er meget lang og \"..bekendt med en \"let\" måde..\" synes ikke opfyldt - Jeg er ihvertfald ikke kommet længere med projektet..