Avatar billede php_guru Nybegynder
10. december 2001 - 19:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Strøm problemer

Hejsa,

Jeg har gennem længere tid haft problemer med mit grafikkort. I starten glemte min computer ofte driveren, og denne måtte geninstalleres hver eneste dag. Dette lykkedes først efter flere forsøg. I dag glemmer den ikke drivren, men istedet er der nogle røde røde striber henover skærmen. Det er umuligt, at spille. Det vil sige, at hver eneste gang computeren skal op og yde noget mht. grafik, går den ned. Hvis den bare står alm. gør der typisk 30 min., før den går ned.
Jeg har en ven, som har samme bundkort, som jeg, og har haft de samme problemer. Han købte en ny computer. Jeg håber i kan hjælpe!

Min computer:
AMD Athlon 650 Mhz
64 MB-SDRAM
13 GB WD Caviar HDD
Winfast Geforce256 m. 32 MB-SDRAM (www.leadtek.com.tw)
300 W Aopen strømforsyning.

Mvh.
Thomas
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
10. december 2001 - 19:44 #1
hvilke drivere bruger du? leadtek\'s egne? hvis ja, prøv med detonator drivere istedet:
http://www.tweak.dk/nvidia.php
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
10. december 2001 - 19:46 #2
så lige at disse er nyere:
http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm
Avatar billede php_guru Nybegynder
10. december 2001 - 19:47 #3
Prøver dem med det samme. Men tror du det ændre noget?
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
10. december 2001 - 19:49 #4
jeg tør selvfølgelig ikke love noget, men du har alt at vinde :)
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
10. december 2001 - 19:50 #5
sørg nu for at hente dem der passer til dit styresystem :)
Avatar billede php_guru Nybegynder
13. december 2001 - 13:45 #6
Denne driver virker heller ikke. Beklager :-(
Avatar billede tezz Nybegynder
19. december 2001 - 11:30 #7
Jeg kan se at du har 64mb sdram og mange spil kræver mere en det, men det lyder som om der er en fejl med dit grafikkort, har du kontaktet din forhandler og spurt om problemet?
  Jeg tror ikke at det er dit bundkort der er noget galt med, sidder alt som det skal i computeren?
Avatar billede php_guru Nybegynder
20. december 2001 - 18:18 #8
Alt sidder som det skal. Jeg er bange for, at der ikke er andet at gør, end at skifte graffikkort. Surt :-(
Avatar billede php_guru Nybegynder
14. marts 2002 - 15:11 #9
Nu virker det bedre, men nu er der bare problemer med Directx