Avatar billede caroc Praktikant
10. december 2001 - 16:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Danmark

Er der nogen der ved hvor mange indbyggere der findes henholdsvis på jylland, fyn og sjælland???
Det er det vigtigste, men hvis i også vidst enoget om befolkningstætheden og forskelligt klima ville det være super..

Niclas
Avatar billede prodic Mester
10. december 2001 - 16:26 #1
http://www.dst.dk/dst/10

Lidt omkring indbyggere i DK. - Har ikke tjekket pdf\'en igennem - men det må kunne lade sig gøre at beregne befolkninstætheden.
Avatar billede caroc Praktikant
10. december 2001 - 16:34 #2
desværre der var ikke så meget jeg kunne bruge..
Avatar billede prodic Mester
10. december 2001 - 16:45 #3
hehe - så har man hørt det med da.

Selv tak for hjælpen.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
10. december 2001 - 18:15 #4
prodic>> :-)
Avatar billede bone Nybegynder
10. december 2001 - 18:54 #5
Forskelligt klima? Er vi ik\' bare tempereret kystklima over det hele? (Er godt nok noget tid siden jeg har været på Djævleøen: Det kan da godt være, de har fået gyldne sandstrande og palmer, meeeeen....)
Avatar billede holy-shit Nybegynder
10. december 2001 - 18:57 #6
Caroc>  Hmmm hvad med at vente inden du giver points ???

Bone> I Gilleleje skinner solen altid. :o)
Avatar billede bone Nybegynder
10. december 2001 - 23:44 #7
Jeg kan sq ik\' finde til Gilleleje, såeh det hjælper ik\' noget :) Shit, jeg bor på Djursland og jeg kan ikke engang finde til Grenå - no wonder at jeg aldrig er på Sjælland... Nå, fuck det - skidegodt med nummererede motorveje.