Avatar billede aakaer Nybegynder
10. december 2001 - 12:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP

jeg har akut brug for plads da jeg har the sims liggende og derfor vil jeg gerne vide hvordan man gemmer savegames\'ene når jeg sletter the sims???
tak..
Avatar billede cdc Novice
10. december 2001 - 12:58 #1
flyt savegams over i en anden mappe til formålet, og slet. Hvis du skal spille igen, fører du dem tilbage.

/cdc
Avatar billede perj Nybegynder
10. december 2001 - 12:58 #2
Husk altid at skrive i emnet hvad du søger hjælp til. Det er MEGET irriterende ikke at vide før man har åbnet dit spm.
Avatar billede perj Nybegynder
10. december 2001 - 13:00 #3
Havde du f.eks. skrevet HJÆLP SIMS, var vi mange der ikke ville bruge tiden på at åbne dette spm. :-)
Avatar billede aakaer Nybegynder
10. december 2001 - 13:00 #4
hvor ligger savegames\'ene??

Perj--> jaja undskyld
Avatar billede ultradma Nybegynder
10. december 2001 - 13:03 #5
lol
Avatar billede cdc Novice
10. december 2001 - 13:12 #6
det kan jeg godt se er et problem nu, men jeg mener den ligger i UserData/export dir.
Avatar billede cdc Novice
10. december 2001 - 13:13 #7
smækk hele mappen over på en cd slet mappen ikke uninstall, og derefter kan du så føre mappen tilbage, så skulle du kunne spille igen..

/cdc
Avatar billede asser_dam Nybegynder
10. december 2001 - 20:51 #8
Du kan gå ind i filen, hvor The Sims ligger og overføre de gemte baner til en ny mappe, så kan du bare slette. Før dem tilbage, hvis du skal spille igen..
Avatar billede cdc Novice
10. december 2001 - 21:55 #9
asser....og hvad hedder den mappe?

/cdc
Avatar billede sluppi Nybegynder
22. december 2001 - 19:32 #10
kopier dit userdata-directory...der ligger alt.