Avatar billede narkona Praktikant
10. december 2001 - 11:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Den Perfekte Mp3 afspiller

Jeg søger en mp3 afspiller som SKAL have følgende features

1) MIN. 64MB
2) USB
3) FM RADIO
4) Display

Følgende er ikke et must:

1) Skal kunne opgraderes
2) Afspille WMA
3) MP3PRO

Jeg har allerede en Jazpiper Super, men den har ikke usb ,og det vil jeg gerne have.

Den skal være lille og smart, så ikke noget med nogen harddisk version af en mp3afspiller.

Håber I kan finde noget.

Jeg har kun fundet >>INTEL POCKET CONCERT MP3 PLAYER W/RADIO 830685 IN<< på mp3hardware.dk som opfylder mine behov. Men håber at der findes andre alternativer.
Avatar billede webdesigner Praktikant
10. december 2001 - 12:03 #1
den nye nokia mobil!!!
Avatar billede narkona Praktikant
10. december 2001 - 13:16 #2
Kan ikke lide dens design, men jeg kan da godt se fordelen i at have en mobil med i købet. Men jeg har altså regnet med et budget på ca 2500, og 5510 koster ca 3000 med abb.
Avatar billede carlstar Nybegynder
11. december 2001 - 18:23 #3
Hejsa
Har du tjekket mStations mpMan ..super fed. 20 GB..kan tage alle slags filer, USB,
mStation Pocket    20GB, 3.895 kr.
tjek evt edbpriser.dk
Så behøver du hverken at købe ram eller disc (whatever)
tjek http://ssiamerica.com/index.html
Avatar billede narkona Praktikant
11. december 2001 - 20:53 #4
Alt for tung, den skal kunne være i en inderlomme i en jakke, uden at den trækker ned i formen/syningen på jakken.
MAX 200g.

Desuden er den også for dyr
Avatar billede chrf Nybegynder
22. december 2001 - 21:42 #5
det kan anbefales at besøge:
http://www.edbpriser.dk
lav en søgning der, så finder du den ideelle afspiller