Avatar billede pigen21 Nybegynder
09. december 2001 - 22:21 Der er 9 kommentarer

min cd brænder og dvd drev vil ik installere

min computer vil lige pludselig ikke installere min brænder og dvd. Den spørger om windows xp cdrommen når den skal installere jeg sætter den ind men den vil ikke acceptere den.

Mit dvd: Asus E616
cdbrænder: liteon 16*10*40
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. december 2001 - 22:26 #1
Kan det tænkes at du ska\' ind i bios og autodetecte både harddisk, DVD og CD-drev
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. december 2001 - 22:27 #2
Hvad kan du se når du starter PC, står der noget om hvilke enheder der bliver fundet, herunder harddisk, og selvfølgelig CD-drevene
Avatar billede francke Nybegynder
09. december 2001 - 22:31 #3
Kan du se dem i enhedshåndtering??
Avatar billede francke Nybegynder
09. december 2001 - 22:31 #4
retaxes> Konkurrence??
Avatar billede pigen21 Nybegynder
09. december 2001 - 22:33 #5
ja jeg kan se dem i opstart og kan installere dem indtil den beder om xp cdrommen som den så ikke vil læse fordi der ikke er cd eller dvd installeret!!!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. december 2001 - 22:37 #6
Prøv at koble dvd-drevet ud, inde i maskinen, hiv kablerne fra og start så.
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. december 2001 - 22:38 #7
francke> nej, jeg kan ikke lide konkurrence, det drejer sig om at hjælpe den unge dame, man er vel galant ;o)
Avatar billede francke Nybegynder
09. december 2001 - 23:10 #8
Der kan du se, hun er gået i seng, for hun gider ikke at på dine dumme forslag!! ;))
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. december 2001 - 23:20 #9
Åh, mon ikke damen fortsætter i morgen ;o)