Avatar billede bannerexperten Nybegynder
09. december 2001 - 20:10 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Skal du ha lavet et banner?

Så kontakt mig på cse@mobilixnet.dk, så finder vi ud af det.
Avatar billede maxium Novice
09. december 2001 - 20:11 #1
jeg vil gerne have en
Avatar billede xenophobia Nybegynder
09. december 2001 - 20:11 #2
? -> gratis?
Avatar billede maxium Novice
09. december 2001 - 20:13 #3
kan man få et eks på en banner
Avatar billede nuki Nybegynder
09. december 2001 - 20:13 #4
yeaah hvis det er gratis så er det sgu top
Avatar billede nuki Nybegynder
09. december 2001 - 20:14 #5
ja lad so få et eks
Avatar billede nuki Nybegynder
09. december 2001 - 20:16 #6
hallo banner experten
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. december 2001 - 20:22 #7
lugter det her ikke lige lidt?
Avatar billede bobbedude Nybegynder
09. december 2001 - 20:26 #8
hvordan bliver man bannerexpert ?? skal man stå i lærer først ?? Hvis ja hvor mange år ???? og kan man tjene en god løn på det ????????????+
Avatar billede nuki Nybegynder
09. december 2001 - 20:27 #9
dex dexter hvordan
Avatar billede bannerexperten Nybegynder
09. december 2001 - 20:27 #10
Hej Xenophobia,
Jeg laver gerne bannere men ikke gratis. Hvis du er intresseret, så kontakt mig, så finder vi en fornuftig pris.
mvh
Claus
Avatar billede nuki Nybegynder
09. december 2001 - 20:29 #11
ja fuck da dig det her er ikke noget reklame forum skrid ind på www.jegsynesdetersjovtatreklamereformigselv.dk
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. december 2001 - 20:30 #12
nuki>> hvis du kigger på brugeren så er dette det eneste spørgsmål han/hun har oprettet.

og jeg forstod også med at det var gratis.....

Avatar billede nuki Nybegynder
09. december 2001 - 20:32 #13
jeg har en gammel scanner nogen der er villig til at købe den eller jeg har også noget skide billigt spray maling til salg kom så nogen der vil købe
Avatar billede maxium Novice
09. december 2001 - 20:47 #14
jeg har en comdom kun brugt et par hunreg gange ny pris 5,- den sælges for kun 0.75,-
Avatar billede maxium Novice
09. december 2001 - 20:48 #15
hunreg=100
Avatar billede uap Nybegynder
09. december 2001 - 20:54 #16
Efter nytår sælger jeg brugt nytårskrudt til en fordelagtig pris!!

Nemlig halv pris!!! =)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. december 2001 - 21:08 #17
nu skal i lige huske på hvilken kategori vi er i her...

men hvis det skulle havde været en annonce  så skulle det sq være skrevet lidt mere proffecionelt

Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. december 2001 - 21:08 #18
underskylder officielt for min dårlige stavning :)
Avatar billede real-master Nybegynder
09. december 2001 - 21:11 #19
kontakt mig på real-master@bluemail.dk så laver jeg et gratis til de 5 første
Avatar billede uap Nybegynder
09. december 2001 - 21:16 #20
Real>> Hvis folk vil ha\' et banner kunne de vel oprette et spørgsmål herinde? Det er vel det der er meningen med Eksperten =)
Avatar billede locturian Nybegynder
10. december 2001 - 17:20 #21
Kan man ikke få nogle exempler få nogle bannere du har lavet? (Bannerexperten)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. december 2001 - 17:24 #22
uanset hvad man har af meninger om bannerexperten kan man vel godt holde en sober tone, pænt sprog og god opførsel koster ingenting....
Avatar billede bannerexperten Nybegynder
10. december 2001 - 22:20 #23
Hej Locturian,
Jeg har lavet bannere i ca. 2 år til alle større sites i dk. Størstedelen er gif eller html bannere, samt nogle få lavet i flash.
Referencer er f.eks. TDC, TRYG, SUMO, TOGA, samt mange flere.
Jeg har produceret 3 stk. der ligger på Børsens top 10 over de mest klikkede bannerekampagner i danmark.

Jeg kan ikke sende dig et eksempel her, men  du kan checke dba.dk, bt.dk, yahoo.dk der jeg jeg nogle stykker kørende i øjeblikket.
Avatar billede locturian Nybegynder
10. december 2001 - 22:29 #24
Hum, du må da kunne uploade noget work du har lavet, på en server et eller andet sted så jeg kan se det? (subnet, I don\'t care:)