Avatar billede djensen Nybegynder
09. december 2001 - 18:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Referat af bogen Adrian Mole

HejZa!

Nogle der ved, hvor jeg kan finde et referat/resumé af den engelske bog Adrian Mole ???

Referatet skal være på engelsk :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2001 - 18:26 #1
Læs bogen selv
Avatar billede djensen Nybegynder
09. december 2001 - 18:29 #2
Det kan man jo ik, hvis man ikke har den mere ;/
Avatar billede djensen Nybegynder
09. december 2001 - 18:32 #3
Rettelse:
Bogen hedder \"the Secret diary of Arian Mole\"
Avatar billede asser_dam Nybegynder
10. december 2001 - 20:57 #4
Du kan logge dig på Studienet.dk... Der kan du helt gratis blive opploadet som bruger. Så kan du downloade referatet ved at skrive navnet/titlen på bogen.
P.S, det kræver dog at du har nogle point, men det kan du læse mere om derinde....
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2001 - 21:04 #5
asser_dam> inden du foreslår noget en enden gang så prøv lige dine svar selv! Dette er mit resultat på www.studienet.dk:
Fandt ingen opgaver
Prøv istedet at søge på en del af ordet, på forfatteren eller på emnet!

Leder du efter f.eks. \"H. C. Andersen\", så søg eksempelvis på \"Andersen\", \"Eventyr\" eller \"Fyrtøjet\"

jeg søgte på adrian mole..
Avatar billede djensen Nybegynder
28. december 2001 - 19:36 #6
jeg lukker :)